کد خبر : 68014
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1400- 24: 0

واکنش سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب به انتشار لیست‌ دروغین مدیران آینده:

عده‌ای می‌خواهند چهره نیروهای مؤمن را ساده لوح، انحصارگر و ریاست طلب جلوه دهند!

عده‌ای می‌خواهند چهره نیروهای مؤمن را ساده لوح، انحصارگر و ریاست طلب جلوه دهند!

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی نسبت به انتشار فهرست‌های مربوط به مدیران استانی اعلام موضع کرد.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا خانکشی‌پور ضمن تکذیب انتساب هر گونه فهرست به راهیان تأکید کرد: راهیان از یک قابلیت جمعی کارشناسی، علمی و تجربه متراکم مدیریتی برخوردار است و با دارا بودن و همراهی این ظرفیت کارآمد نیروی انسانی همواره می‌تواند در سطوح مختلف طرف مشورت دولت قرار گیرد و بنابر این قادر است تا فهرست کاملی از مدیران انقلابی، جهادی و مناسب برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب ارائه دهد اما تاکنون آن را انعکاس نداده و نیز برنامه‌ای برای انتشار و یا پیگیری آن ندارد.

سخنگوی راهیان گام دوم اضافه کرد: من از دوستانی که بعضی از این فهرست‌های منتشر شده را به آن‌ها منتسب کردند، در باره چگونگی انتشار آن‌ها سئوال کردم و آن‌ها نیز این انتساب را تکذیب کردند. بنابر این به نظر می‌رسد بعضی گروه‌ها که جان مردم از ناکارآمدی‌هاشان به لب رسیده در حلقه‌های خود تصمیم گرفته‌اند با نشر اکاذیب در چشم مردم، چهره نیروهای مؤمن به انقلاب را ساده لوح، انحصارگر و ریاست طلب جلوه دهند.

وی ادامه داد: رییس جمهوری منتخب با توجه به سوابق کاری و نوع همکاری‌هایی که با نهادهای نظارتی مختلف در مبارزه با انواع فساد داشته است، قطعا اطلاعات لازم از قابلیت‌ها وفهرست کاملی از نیروی انسانی کارآمد در اختیار دارد و حتما خالی از ذهن نیستند. از طرفی مدیران عالی و حتی ارشد که بعنوان همکار دولت انتخاب شوند طبعا از ویژگی‌های مشابه رییس جمهور منتخب برخوردارند. بنابر این با چنین دولتی نمی‌توان مثل شرکت سهامی برخورد کرد و قبل از تعیین مدیران عالی و ارشد برایشان و به جای آن‌ها تصمیم گرفت و فهرست منتشر کرد و انتظار پذیرفتن و عمل به آن فهرست را داشت.

خانکشی‌پور در پایان گفت: ما انتخاب حضرت آیت الله رییسی را لطف بی‌بدیل خداوند می‌دانیم. برای ملتی که در راه خدا شهید می‌دهد، هرگز بن‌بست وجود ندارد و برای تحقق اراده الهی در انقلاب اسلامی، فرصت‌ها هرگز آخرین نیستند اما رجاء واثق داریم بعد از چهار دهه گام اول که نظام جمهوری اسلامی ایران بطور قطعی مستقر گردیده است، با آغاز به کار هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران، ساخت دولت اسلامی، پیشرفت همراه با عدالت، اقتصاد آمیخته با معنویت و زندگی بهتر توأم با اخلاق، به عنوان شاخص‌های گام دومی نیز آغاز خواهد شد. به امید خدای بزرگ و با همت مردم و دولت ولایی، الگوهایی که می‌توانند نه فقط اعتماد به حاکمیت را در مردم ایران به اوج برسانند بلکه روح تشنه مردم خسته شده از لیبرالیسم انحصارگر جهان را سیراب کنند. همه نیروهای انقلاب عموما، به این مدل از حمکرانی اعتماد دارند و راهیان گام دوم خصوصا، هر سطحی از همکاری را برای موفقیت دولت بکار خواهد بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار