کد خبر : 19458
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1396- 42: 17

عده‌ای که ادعا دارند انقلابی و سرباز ولایت هستند، جوانانی که در راه امیرالمومنین(ع) قدم میزنند را کنار می‌گذارند

عده‌ای که ادعا دارند انقلابی و سرباز ولایت هستند، جوانانی که در راه امیرالمومنین(ع) قدم میزنند را کنار می‌گذارند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همان حربه هایی که یک زمان امیرالمومنین(ع) را خانه نشین کرد، امروز از زبان کسانی که ادعا دارند انقلابی و سرباز ولایت هستند، بیان می‌شود و می بینیم جوانانی که در در راه علی(ع) قدم میزنند را کنار می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اعضای شورای جوانان انقلابی شهر رشت صبح امروز(پنجشنبه) با حضور در دفتر آیت الله احمد پروایی با جوان ترین نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت ایام عزاداری ماه صفر اظهار کرد: ماه محرم و صفر ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) است. درسی که امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به ما آموختند این بود که اگر روزی اطراف شما را انسانهای ناخلف گرفتند حتی به گونه ای که اسیرتان نیز کرده باشند، شما نباید از وظیفه خود غافل باشید و باید از حق دفاع نموده و باطل را سرکوب نمایید.

وی با بیان اینکه هرکس به وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل کند، پشیمان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در این راه ممکن است برخی ها جوانان را به افراطی‌ بودن، تندروی و عدم تعامل متهم کنند و با این واژه ها فرزندان انقلاب را سرکوب نمایند.

آیت الله پروایی همچنین ابراز نمود: همان حربه هایی که یک زمان امیرالمومنین(ع) را خانه نشین کرد، امروز از زبان کسانی که ادعا دارند انقلابی و سرباز ولایت هستند، بیان می‌شود و می بینیم جوانانی که در راه علی(ع) قدم میزنند را کنار می‌گذارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما یک وظیفه ای در قبال خدا و دین خدا داریم، یک وظیفه در قبال پیغمبر و اهل بیت علیهم السلام داریم و یک وظیفه هم در قبال انقلاب و ولایت داریم.

وی با بیان اینکه ستون انقلاب، ولایت و حامی ولایت، انقلاب است تصریح کرد: باید در مقابل دشمنی دشمنان انقلاب و ولایت ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این دشمن گاهی اوقات شیطان است و گاهی اوقات هم خناس هایی هستند که از جنس مردم می باشند. افرادی که در ظاهر خود را انقلابی نشان داده ولی در باطن نفوذی هستند.

آیت الله پروایی با تأکید بر اینکه بیان حرفهای دو پهلو نوعی آسیب محسوب می شود گفت: باید در موضع گیری های خود شفاف و انقلابی باشیم. در عصر حاضر چطور می بینیم که دشمنان انقلاب صراحت لهجه دارند، ما هم باید در مواضع انقلابی خودمان منطقی، عاقلانه و صریح باشیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما بصیرت افزایی است خاطرنشان کرد: تشکل شما هم در این راستا می باشد که مردم و جوانان را نسبت به مسائل دینی و سیاسی آگاه نمایید تا بصیرت پیدا کنند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علیزاده مقدم، مجید رحمانی، سیاوش آقاجانی، کیومرث مژدهی و مجتبی امین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شورای جوانان انقلابی رشت، به بیان مطالبات و دغدغه های جوانان انقلابی شهر پرداخته و خواستار توجه ویژه آیت الله پروایی به این قشر از جامعه و پرکردن خلاء موجود در زعامت نیروهای جوان و مومن شهر توسط این عضو مجلس خبرگان رهبری شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار