کد خبر : 8319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

عده ای از اعضای شورا پناهی برای کارهای فرهنگی نیستند و می گویند هیات مگر فقط برای محرم نیست!

عده ای از اعضای شورا پناهی برای کارهای فرهنگی نیستند و می گویند هیات مگر فقط برای محرم نیست!

یادمان نمیرود زمانی که مسئولین هیئات مذهبی به پیش فلان عضو شورای شهر می رفتند ایشان میفرمود که هیات مگر فقط برای محرم نیست؟!

به گزارش گیلانستان، جمعی از روحانیون شهر رشت بیانیه ای پیرامون اتفاقات شهر صادر کردند که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمدلله رب العالمین
مردم شریف کلانشهر رشت
سلام علیکم
در روزگار پیچیده و پرالتهاب امروز دوران دیندار بودن بسیار دشوار است و این محصول چیزی جز جاه طلبی و دنیا خواهی برخی از افراد نیست.
امروزه برخی برای اینکه در مناسبات سیاسی و اجتماعی محلی از اِعراب داشته باشند ،دست به هر جنایتی و گناه کبیره ای می زنند که این اعمال بسیار نگران کننده است.
در تمام ادوار مخلتف تاریخ دیدیم هرشخصی را که انقلابی بود بی تقوایان مذهبی نما همت به حذف آن گرفتند و از هیچکاری جهت حذف آن کوتاهی نکردند ،و امروز حتی در منصبی شهری نگر ما شاهد همین ماجرا ها هستیم، وقتی یک تارنمای خبری جوری از عدم حمایت آقای امیرحسین علوی از هیئات و مساجد شهر حرف میزند که گویی مابقی اعضای شورا برای فرهنگ و مذهب این شهر چکار کردند؟

ما یادمان نمیرود زمانی که مسئولین هیئات مذهبی به پیش فلان عضو شورای شهر می رفتند ایشان میفرمود که هیات مگر فقط برای محرم نیست؟! ما یادمان نمیرود فلان اقای عضو شورای شهر به هیئات کمک که نمیکردند که هیچ ، بلکه می گفتند گدایی برای هیات میکنید!!!

یادمان نمیرود ما بقی آقایان به اصطلاح مذهبی فقط اشغالگر منصب شورا شدند و پناهی برای کارهای فرهنگی نبودند و در تمام این مدت تنها فردی که مدام به مساجد و هیئات مختلف سر میزد و کمک میکرد و پناه آنان بود، کسی جز آقای امیرحسین علوی نبود. خطاب ما به تمام کسانی که میخواهند خدا را نادیده بگیرند این است که چشم هایتان را بستید و گوشهایتان را گرفتید و نمیخواهید ببینید؟ مراقب باشید که مصداق این آیه ی شریف که میفرماید: «خَتَمَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ»( خداوند بر دلهاى آنان و بر شنوايى ايشان مهر نهاده و بر ديدگانشان پرده‏ اى است و آنان را عذابى دردناك است)نشوید،به واسطه ی دنیا طلبی قلب هایتان را سیاه نکنید،خودتان را به آتش نیندازید،که در جهان آخرت چیزی جز قلبی روشن به نور خدا دستمان را نخواهد گرفت ، امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام درمناجات حضرت امیر میفرمایند: «اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ الاَْمانَ يَوْمَ لا يَنْفَعُ مالٌ وَلابَنُونَ اِلاّ مَنْ اَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَليم»
(خدايا از تو امان خواهم در آن روزى كه سود ندهد كسى را نه مال و نه فرزندان مگر آن كس كه قلبی پاك به نزد خدا آورد)
بترسیم از قلم هایی که به دور از یاد خدا مینویسند، بترسیم از بردن آبروی مسلمان و بترسیم از تخریب کسی که بخاطر دنیای خودمان او را تخریب میکنیم.
در پایان آرزو میکنیم که خداوند منان ما را مورد عفو و هدایت خویش قرار دهد ،ان شا الله

جمعی از روحانیون شهر رشت

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار