کد خبر : 6008
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

عده ای سست عنصر درگیلان با آمریکا همصدا شده و به میراث امام(ره) توهین می کنند

عده ای سست عنصر درگیلان با آمریکا همصدا شده و به میراث امام(ره) توهین می کنند

فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت گفت: اخیراً در گیلان برخی افراد سست عنصر با دشمن به‌ویژه آمریکا همصدا شده و می‌خواهند این نهاد انقلابی که میراث امام راحل است را تخریب کنند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید دوهندو در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد انقلابی و از بازوان ولایت است، اظهار کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون به دلیل پاسداری از آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام همواره مورد بغض و کینه دشمنان خارجی و عناصر داخلی آنها قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: اگر امروز هر کس حرف دشمن را در کشور تکرار کند در هر مقام و مسؤولیتی که باشد جزو نیروهای دشمن محسوب می‌شود و برخی در داخل با دشمن همراهی می‌کنند.

وی سپاه را درخت تنومند و بزرگ انقلاب اسلامی خواند و گفت: دشمنان خارجی دستشان به سپاه نمی‌رسد و نمی‌توانند کاری کنند به همین دلیل از طریق عناصر خود در داخل اقدام به تضعیف و توهین می‌کنند.

دوهندو ادامه داد: دشمن برای تضعیف سپاه از افرادی استفاده می‌کند که قبلاً در سپاه بوده و به اشتباه لباس پاسداری را بر تن کرده بودند.

به گفته وی، اخیراً در گیلان برخی افراد سست عنصر با دشمن به‌ویژه آمریکا همصدا شده و می‌خواهند این نهاد انقلابی که میراث امام راحل است را تخریب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه تضعیف سپاه پاسداران از ترفندهای دشمن است، متذکر شد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) حفظ سپاه واجب بوده و هر کس با سپاه مخالفت کند با اسلام و قرآن مخالف است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بنده خدا پنجشنبه , 15 مهر 1395 - 20:30

احسنت فرمانده

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% جمعه , 16 مهر 1395 - 1:02

سپاه پاسداران نبایداجازه دهندعده ای منافق صفت سپاه راتضعف کنندریشه ضد ولایت فقیهی رابایدازبیخ خشکاندتاهرگزنتوانندسبزشوندمرگ برضدولایت فقهی. نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد(امام خمیتی ره)

رفتن به نوار ابزار