کد خبر : 70013
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400- 30: 11

نایب رئیس شورای شهر رشت:

عذرخواهی از رشتوندان برای مشکلات به وجود آمده در پی بارندگی

عذرخواهی از رشتوندان برای مشکلات به وجود آمده در پی بارندگی

نایب رئیس شورای شهر رشت با اشاره به بارش باران در روز گذشته و عذرخواهی از شهروندان برای بروز مشکلات در سطح شهر، گفت: هنوز حداقل های استاندارد زندگی شهری در رشت ایجاد نشده است.

به گزارش گیلانستان، مجید عزیزی با اشاره به بارش شدید باران در روز گذشته، اظهار کرد: بارش باران سبب آبگرفتگی معابر و بروز مشکلاتی برای شهروندان شد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی شهر بحرانی بود، افزود: با وجود اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، مدیریت شهری همچنان نتوانسته حداقل‌ها و استانداردهای اولیه زندگی شهری را برای شهروندان رشتی فراهم کند.

نایب رئیس شورای شهر رشت ضمن عذرخواهی از شهروندان برای اختلال به وجود آمده در عبور و مرور، گفت: درخواست می‌شود سازمان‌های دخیل در خدمات شهری تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده به کار گیرند.

وی تصریح کرد: متأسفانه شاهد آبگرفتگی شدید معابر اصلی و فرعی در سطح شهر بودیم که عبور و مرور شهروندان را با اختلال مواجه شد.

عزیزی ضمن نگرانی از وضعیت فعلی شهر رشت، اضافه کرد: مدیران شهرداری و همه دستگاه‌های ذی ربط برای تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی پای کار باشند تا بیش از این شرمنده شهروندان نباشیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه مجموعه شورای شهر رشت در ابتدای کار خود با این وضعیت تأسف بار مدیریتی شهر مواجهه شده است، افزود: یکی از اولویت‌های شورای ششم رسیدگی به معضل جمع آوری آب‌های سطحی در شهر با صورت اصولی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار