کد خبر : 32865
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397- 49: 16

عذرخواهی رئیس اداره ارشاد فومن از علما و مردم به‌دلیل حواشی همایش «در حلقه رندان»/ سوء استفاده یکی از شاعران شهرستانی از تریبون زنده

عذرخواهی رئیس اداره ارشاد فومن از علما و مردم به‌دلیل حواشی همایش «در حلقه رندان»/ سوء استفاده یکی از شاعران شهرستانی از تریبون زنده

یک نفر از شاعران شهرستانی که جز دعوت شدگان از طرف مسئول برگزاری مراسم نبود اقدام به اجرای یک قطعه رباعی شائبه انگیز بدون هماهنگی و تایید شعر از طرف مسولین اجرای همایش نمود.

به گزارش گیلانستان یوسف نیک‌انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در خصوص حواشی برگزاری همایش «در حلقه رندان» در گفتگو با یکی از پایگاه‌های خبری استان بابت اهانت‌های صورت گرفته به شهر مقدس قم از علمای عظام و مردم ولایتمدار عذرخواهی کرد.

وی به خبرنگار صبح فومن گفت: همایش ادبی در حلقه رندان با حضور ۱۲ نفر از طنز پردازان کشوری وابسته به دفتر طنز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور و با تایید این نهاد در سالن این اداره برگزار شد.
نیک‌انجام افزود: گروه طنز در حلقه رندان با سابقه ترین گروه طنز کشوری بوده که بارها اعضای این گروه در شهر های مختلف کشور و صدا و سیما تا کنون اجرای برنامه داشته اند. در همایش روز پنج شنبه ۱۳ دی ماه ۹۷ قبل از اجرای شعر مدعوین اصلی و قبل از حضور مهمانان ویژه مراسم در حاشیه و ابتدای شروع برنامه یک نفر از شاعران شهرستانی که جز دعوت شدگان از طرف مسئول برگزاری مراسم نبود اقدام به اجرای یک قطعه رباعی شائبه انگیز بدون هماهنگی و تایید شعر از طرف مسولین اجرای همایش و با سو استفاده از تریبون زنده نمود.
وی در ادامه گفت: اجرای شعر فوق مورد تایید نبوده و علی رغم اینکه این گروه وابسته و مورد تایید حوزه هنری کشور است و این اداره فقط سالن در اختیار قرار داده است مراتب عذرخواهی خود را از محضر علما و مردم ولایتمدار اعلام می دارد.
نیک انجام همچنین تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خود را پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب دانسته و گواه این مطلب اجرای برنامه های مختلف ارزشی از قبیل همایش ملی ادبی آیت الله العظمی بهجت فومنی، همایش های ملی شعر انقلاب با حضور استاد علیرضا قزوه و حمیدرضا برقعی، همایش ادبی شعر مدافعان حرم، اجرای بیش از ۵۰ نمایش در حوزه دین و دفاع مقدس و اجرای متوالی ۱۸ ساله برنامه سی روز با قرآن با همکاری نهادهای انقلابی شهرستان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار