کد خبر : 45385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

استاندار گیلان:

عرضه «محصولات با کیفیت» اقتصاد استان گیلان را رونق می‌دهد

عرضه «محصولات با کیفیت» اقتصاد استان گیلان را رونق می‌دهد

استاندار گیلان گفت: عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب موجب ورود بیشتر مسافر و رونق اقتصادی استان گیلان می‌شود.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گیلان اظهار داشت: دولت اهتمام دارد تا در شرایط سخت تحریم که به‌سبب دشمنی آمریکا به ملت تحمیل شده است اوضاع را به‌گونه‌ای مدیریت کند که رنج کمتری به مردم وارد شود و در سال آینده نیز در تأمین نیازهای مردم با کمترین مشکل روبه‌رو باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه همراهی مردم و مسئولان به‌معنای نبود مشکل نیست بیان کرد: عزم عمومی باید در راستای بهبود معیشت مردم و رفع نیازها و دغدغه‌های آنها درباره تأمین مواد اولیه و ضروری زندگی باشد لذا با اطمینان می‌گویم که برای تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید هیچ‌گونه نگرانی نداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر استفاده از محصولات تولیدی داخل با اولویت قرار دادن محصولات تولیدی استان گیلان تصریح کرد: اشتغال بیش از 4 هزار نفر در شرکت‌های پخش گیلان نیازمند آن است که بر روی استفاده از محصولات تولید شده در گیلان تاکید داشته باشیم.

زارع با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی کوچک و سوپرمارکت‌ها پس از شروع به کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ عنوان کرد: استفاده از فروشگاه‌های بزرگ اگر به‌‌‌منزله کیفیت بخشی و کاهش قیمت، نرخ منصفانه و عرضه انبوه باشد می‌تواند با استفاده از شبکه مویرگی در محلات موثر فعالیت کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در زمینه تولید بسیاری از محصولات از جمله گوشت سفید و قرمز نه تتها خودکفا است بلکه به استان‌های دیگر نیز صادرات دارد بیان داشت: ضروری است قراردادهایی که بسته می‌شود منجر به خودکفایی در تولید برنج و چای نیز شود.

وی ذائقه مشتری را تلفیقی از کیفیت و نرخ منصفانه دانست و افزود: اگر گردشگرانی که از استان‌های دیگر به گیلان سفر می‌کنند تفاوت نرخ و کیفیت کالاهای عرضه شده در بازارها را حس کنند موجب می‌شود تا تشویقی در جهت ورود بیشتر مسافر به گیلان و رونق گرفتن بازارهای استان باشد.

زارع با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین نباید بهانه گران‌فروشی شود خاطرنشان کرد: با اعمال نظارت مستمر مشکل زیادی در بازار به‌وجود نیامد و بسیاری از مردم و تولیدکنندگان ما شرایط کشور را درک کردند اما عده‌ای که قصد تخطی از قانون را داشتند نیز با برخورد قاطعانه قضایی روبه‌رو شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار