کد خبر : 18299
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۳

عزاداری ماه محرم در آمریکا و کشورهای اروپایی نشانه صادر شدن انقلاب ما به سراسر جهان است

عزاداری ماه محرم در آمریکا و کشورهای اروپایی نشانه صادر شدن انقلاب ما به سراسر جهان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در واقع تداوم نهضت حسینی است گفت : برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس زمینه‌سازی جهانی شدن اسلام است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم گرامیداشت ابوشهدا مرحوم حجت الاسلام قائمی و شهدای منطقه طول لات و آزارکی رودسر اظهار داشت: برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌همراه پرچم کشورها و گروه‌های مقاومت در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی زمینه‌سازی جهانی شدن اسلام است.

وی اعلام کرد: امروز به برکت خون‌های پاک شهدا انقلاب ما به تمامی جهان صادر شده و یکی از نشانه‌های آن عزاداری ماه محرم در کشورهای اروپایی و حتی آمریکاست و این صدا از کربلای ایران به آنجا رسیده که این ثمره خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه شهدای ما برای بقای دین و ولایت تا پای جان ایستادگی کردند افزود: امروز در قبال خون‌های پاک شهدا وظیفه داریم از آرمان‌های آنان دفاع کرده و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

تسخیری با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند چرا باید انقلاب‌مان را به جهان صادر کنیم اعلام داشت: این وعده الهی و فرموده امام راحل است زیرا ما می‌خواهیم جهان را اسلامی کنیم و رهبری آن نیز با امام عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: مهندسی این راه هم مشخص و ترسیم شده است و فلان رییس جمهور، نخست وزیر، وکیل یا هر کس دیگری حق تغییر این مسیر را ندارد و این را دشمنان ما هم به‌خوبی فهمیده و در مقابل ما ایستاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان افزود: دشمنان وقتی متوجه صدور انقلاب و جهانی شدن اسلام از سوی جمهوری اسلامی ایران شدند با تمام قدرت مقابل ما ایستادند و یاوه‌گویی‌های چند روز اخیر ترامپ در سازمان ملل به همین دلیل است.

وی با اشاره به تشابه انقلاب شکوهمند اسلامی با قیام عاشورای امام حسین (ع) بیان کرد: تشابه انقلاب ما با نهضت عاشورا نشان می‌دهد انقلاب شکوهمند اسلامی در واقع تداوم نهضت حسینی است و این موضوع در طول هشت سال دفاع مقدس کاملا مشخص شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای ما درس ایثارگری، شجاعت، ایستادگی و نرفتن زیر بار ذلت و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان را به ما آموختند و امروز باید این درس آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش تسنیم، شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه خوانی و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار