کد خبر : 17757
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396- 34: 18

عزل و نصب‌های رئیس فعلی دانشگاه آزاد گیلان در آخرین روزهای مسئولیت! + اسامی

عزل و نصب‌های رئیس فعلی دانشگاه آزاد گیلان در آخرین روزهای مسئولیت! + اسامی

رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این واپسین لحظه ها دست از عزل و نصب بر نداشته و تغییراتی در بدنه دانشگاه آزاد به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه گیلانستان، دکتر علیرضا امیر تیموری رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با تغییر ریاست دانشگاه آزاد کل کشور خودش نیز می داند روزهای آخر مسئولیتش را سپری می کند، اما در این واپسین لحظه ها دست از عزل و نصب بر نداشته و تغییراتی در بدنه دانشگاه آزاد به وجود آورده است.

در هین راستا علی خوشکنار به سمت معاون دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دکتر سید علی صدیق ضیابری به سمت رئیس اداره کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و خانم دکتر نغمه دلیلی منصور به سمت مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شدند.

حتی بعد از این انتصابات دکتر علیرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد مرکز ماسال نیز مهدی طبسی را جایگزین سید بابک رضوی و به عنوان معاون این مرکز دانشگاهی در ماسال معرفی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

. الغرِيقُ يتشبَّثُ بكُلّ حَشيش :
غريق، به هر شاخه ي خشکيده اي چنگ مي زند (تا خود را نجات دهد). .
خیلی ها در آخرین لحظات عمر ریاستی خود سعی می کنند تا به هر وسیله ای چنگ بزنند تا خود را نجات دهند وچهره ای موجه از خود بجای بگذارند گاهی خود را خادم راهیان نور جلوه می دهند ولی در اصل در طول دوران ریاستی خود به دلیل پشتوانه جناحی که از بالای سازمان داشتند ، بیشتر ین فشار را به نیرو های انقلابی وارد کردند و خیلی از چهره های انقلابی رااز سمتها برکنار کرد ندو استادان انقلابی و بسیجی را تهدید به کمیته انضباطی کرد ند.ولی اکنون از ساخت دیوار سبز در مجاورت بنای یادمان شهدای گمنام سخن می گویند تا شاید یک عده ساده دل را اینگونه بفریبند .ویا در سخنرانی ها تلاش می کنند که بگویند که دانشگاه جای تحقیق و پژوهش است و جای سیاسی کاری نیست . آری آقای دکتر ما هم این سخن را قبول داریم اما کلام شما «کلمه الحق و یراد بها الباطل» است .زیرا زمانی که عقبه جناحی شما قوی بود هر سیاسی کاری که دوست داشتید، کردید .اما اکنون کلام حق را با اراده باطل ، به زبان می آورید . واکنون هم با این عزل و نصب ها می خواهید خود را دارای پشتوانه قوی جلوه دهید .اما عقلا دانند که « آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت » من اگر جای شما بودم بعد از عزل ، در واحد رشت نمی ماندم زیرا از خجالت و شرمندگی و پشیمانی نمی توانستم در چشمان کارکنان دانشگاه نگاه کنم .

ابابیل یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

آقای دکتر امیر تیموری ، فارغ التحصیل رشته ریاضی از دانشگاه آزاد اسلامی است ظاهرا معتقد است که چرخش نخبگان فقط در بین ۱۰نفر ازگروه ریاضی و شیمی است و سایر ۳۰۰نفر هیأت عمی در سایر رشته ها صلاحیت نخبگی ندارند . آقای خوش .. که چند سال رئیس اداره کارگزینی هیأ ت علمی بود آن هم با مرتبه مربی (در واحد جامع) و هیج چیز هم از بخشنامه ها نمی دانست و عملکردش باعث آزار و رنجش خاطر اعضای هیأت علمی بود چه نخبگی داشت که معاون دانشکده علو م پایه شد ؟.جز این است که جزو گروه ریاضی است ؟ وفرمانبر و بله قربان گوی جنابعالی است ؟
و قس علی هذا …

فرانگر یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

قسمتی از وصیت نامه ی حضرت امام (ره) :
«شما سعي كنید كه از متخصّصین متعھّد استفاده كنید ما بارھا گفته ايم كه مامتخصّص ميخواھیم ولي متخصّص متعھّد. ولي دشمنان ما فرياد زدند كه اينھا باتخصّص مخالفند.البتّه متخصّص منحرف از ھركس خطرناكتر است.»بله آقای دکتر وقتی می گوییم از نیرو های متعهد و ارزشی و متخصص استفاده کنید فوری به مخالفت با تخصص متهم می شویم .یا فورا افراد متعهد را بی سواد جلوه می دهید و متخصان بی تعهد را شایسته مدیریت می دانید .

مصلحت اندیش یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

‌بیان حال غافلان دنیا که فکر می کنند همیشه در پست ریاست می مانند ضرب المثل «خیاط هم در كوزه افتاد » است :
در روزگار قدیم در شهر ری خیاطی بود كه دكانش سر راه گورستان بود . وقتی كسی میمرد و او را به گورستان می بردند از جلوی دكان خیاط می گذشتند . یك روز خیاط فكر كرد كه هر ماه تعداد مردگان را بشمارد و چون سواد نداشت كوزه ای به دیوار آویزان كرد و یك مشت سنگ ریزه پهلوی آن گذاشت.
هر وقت از جلوی دكانش جنازه ای را به گورستان می بردند یك سنگ داخل كوزه می انداخت و آخر ماه كوزه را خالی می كرد و سنگها را می شمرد .
كم كم بقیه دوستانش این موضوع را فهمیدند و برایشان یك سرگرمی شده بود و هر وقت خیاط را می دیدند از او می پرسیدند چه خبر ؟ خیاط می گفت امروزسه نفر تو كوزه افتادند . روزها گذشت و خیاط هم مرد . یك روز مردی كه از فوت خیاط اطلاعی نداشت به دكان او رفت و مغازه را بسته یافت . ازهمسایگان پرسید : خیاط كجاست ؟
همسایه به او گفت : ‌خیاط هم در كوزه افتاد.بله آقای دکتر هم بزودی در کوزه عزل خواهد افتاد.

رضا دوشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۲۷

متاسفانه با ورود اقاي امير تيموري ايشان به جاي اينكه فضاي دانشگاه را يك محيط توام با ارامش وعلمي ارايه دهند بنا را به زد وبند هاي جناهي و لابي سياسي عوض كردند.
به عنوان مثال شخص ايشان به واسطه ارتباطي كه با اقاي حسين زاده لطفي در سازمان مركزي داشتند(معاون اموزشي)
تمامي نيروهاي ارزشي و دلسوز دانشگاه اعم از هيت علمي وكارمند را به بهانه هاي واهي ومغرضانه به كميته انظباطي برده و با ايجاد پرونده سازي و تخريب اين افراد خواسته به ضمن خودش دست افراد شايسته را به گونه اي خاص از مقام وجايگاه دور نماييد.تا ازجانب انها تهديدي احساس نكند.
حالا چند سوال از اقاي امير تيموري:
١-اقاي امير تيموري ايا دانشگاه ازاد اسلامي واحد رشت(بالاي ٥٠هكتاري)
كلاس اموزشي دانشگاه ازاد بوده يا مهمان سراي خانواده […] ، […] […] كه فرزندان ناخلاف ايشان ميلياردها سرمايه اين مملكت و نظام را به تاراج بردند،بوده؟
٢-لطفا توضيح بفرماييد هزينه اين اقامت ها و بريز به پاش ها از كدام منبع و با چه اسنادي تهيه شده؟
سفر اخير اقاي […] به ماسال كه خاطر مبارك بود كه جناب عالي در نقش محافظ و چراغ گرمكن در سرماي ماسال تنه به تنه ايشان مشغرل قليان كشيدن و دود كردن سرمايه دانشگاه ازاد بودي.
٣-شما با كدام مجوز شركت هاي دانش بنياني كه حق مسلم نخبگان دانشگاهي است وبايد در سيطره دانشكاه باشد براي خودتان و دوستان فاسد تر از خودتان ثبت كرديد وحالا همان افراد با مرتبه مربي تماما معاونين شما هستند در دانشگاهي كه با مرتبه جامع مي باشد؟؟؟
٤-حضرت عالي به واسطه تحلاف شركت دانش بنيان اقاي […] كه هنوز دانشجوي دكتري است وبسيار به لحاظ علمي ومديريتي در پايين ترين شاخص مي باشد را به عنوان معاون مالي و اقاي […] را كه دقيقا وضعيت مشابه وبلكه پايين تر از اين فرد بود از يك هيت علمي ساده ان هم از انزلي به واحد رشت منتقل كرده ومعارن سما استان انتخاب كرده ايد.
ايا جز شراكت در شركت دانش بنيان وان هم با تخلفات عديده رابطه ديگري بين گرفتن مسوليت واين افراد با شما هست!!!؟؟
٥-لطفا در خصوص نحوه اخذ پايان نامه ان هم خارج از ظرفيت قانوني براي خود توضيح بفرماييد چطور يك استاد در ترم ان هم به تعاد ٥٠پايان نامه را ميتواند هدايت كند!!!!
در پايان بنده به عنوان يك عضو كوچك از خانواده بزرگ دانشگاه ازاد اسلامي
به عنوان يك مطالبه جدي از نمايندگان شهر رشت واقعا انتظار دارم
كه چرا شما به عنوان نماينده ووكيل ما از اين فرد بازخواست نمي كنيد!!!؟
مگر نه اينكه ما به شما ري داديم تا شما دربرابر ظلم و ستم حق ما را دريابيد!!؟؟
پس چرا اين فرد با اين همه دهن كجي و گستاخي و ظلم وستم وتخلفاتي كه در حوزه اداري ومالي دارد مورد سوال شما قرار نميگيرد؟؟؟
مطالبه جدي ما خانواده دانشكاه ازاد رسيدگي به اوضاع نابسمان دانشگاه و شخص امير تيموري است.
اقايان نماينده رشت
شما بايد جوابگوي ما مردم رشت باشيد.
ومن الله توفيق

گمنام دوشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

با سلام و احترام. بزرگوار شما فکر می کنید پی گیری ها تا اینجا رسیده نماینده های بی بخار استان که بعضا خودشون با این آقا هم عقیده هستند پیگیری کردن؟؟؟!!!! از کوره ایشان آبی گرم نمی شود. باز هم خدا نیروهای انقلابی و متعهد رو حفظ کنه که پیگیر بوده و هستن تا بساط ظلم و بخور بخوره این آقایون رو جمع کنن..

دوراندیش سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

ایشان به افراد بله قربان گو٬ بی عرضه٬ فاسدو مساله دار اخلاقی و مالی ٬ بی هویت […] و منحرف و بعضا سابقه دار و….به عنوان […] احتیاج داشتند نه به نیروهای خدمتگزار و ارزشی و کاربلد و مورد اعتماد نظام و جامعه دانشگاهی و انقلابی.بهمین دلیل تا حدتوان نیروهای متعهد و اثرگذار را حذف و نیروهای ب هویت را بطور کاذب بزرگ کردند .

ثابت سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه گفته بودند که قرار است موسسه مالی مستقل به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیایند و حسابهای مالی را بررسی کنند . هنوز از اسفند پارسال مالیات های ۲۰درصدی که از ما کسر شده بود و به حساب دارایی هم واریز نشده بود ؛ به مابرگشت داده نشده است . رئیس دانشگاه ، پاسخ بدهد که این پولها کجا رفت ؟ لطفااگر کسی برای حسابررسی می آید لطفا چند روز جلوتر در سایت دانشگاه اعلام کنند تا افرادی که مدارکی مبنی بر تخلفات مالی دارند ؛ مدارک خود را بیاورند نه اینکه
مخفیانه بیایند و سند سازی ها ی به ظاهر موجه مسئولین دانشگاه را ببینند و بروند و کار راتمام شده تلقی کنند . مطئنم که آنقدر مدارک خلاف قانون هست که رئیس و معاون اداری مالی ، را از سمت عزل و محاکمه کنند .

دکتر اویس سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

آقای دکتر امیر تیموری پاسخ بدهد« بخشنامه رکود» را معاون محترم آموزشی سازمان مرکزی دانشگاه صادر کرد بشتر شامل هیات علمی بود که بیش از ۵سال در مرتبه علمی خود ثابت مانده بودند ولی خیلی از رئیسان واحدها یی که به وسیله ی شما منصوب شده اند بیش از ۱۳ سال است در مرتبه ی استاد یاری خود مانده اند و بخاطر روابط با شما یا باند های دیگر ،هر سال ترفیع سالانه خود را گرفته اند بدون آنکه مفاله علمی و پژوهشی یا آی اس آی داشته باشند .و شما و معاون آموزشی با آنها مماشات کرده اید . ممکن است مدعی شوید که آنها مقاله داشتند . سوال این است که اگر مقالات علمی و پژ وهشی داشته اند چرا تا کنون نتوانسته اند دانشیار بشوند ؟شما و دکتر شریعتی معاون آموزشی بجای اینکه بخشنامه را در باره اینها اجراء کنید در حق کسانی اجراء می کنید که تازه استادیار شده اند و هنوز سابفه استادیاریشان به ۵ سال نرسیده است تا مشمول بخشنامه شوند ولی از ترفیع سالانه به آنها خود داری کرده اید در صورتی که شرایط قانونی لازم را دارند اما جزو باند شما و باند قدرت نیستند . شما و شریعتی چه در دنیا و چه در آخرت – اگر ایمان داشته باشید – باید پاسخگوی اعمال خود باشید .

دروگر سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

آقایانی که در این وانفسا احکام کاذب گرفتید و فکر می کنید خرتان از پل گذشته، منتظر باشید تا در اولین فرصت درو شوید

میلاد یکشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

خدا کند این شخص هر چه زودتر برداشته شود و به استان خودش تبعید شود.

رفتن به نوار ابزار