کد خبر : 5480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

عزل یک جانباز گیلانی، هدیه دولت تدبیر و امید در هفته دولت!

عزل یک جانباز گیلانی، هدیه دولت تدبیر و امید در هفته دولت!

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان گفت: هدیه دولت تدبیر و امید به جانبازن گیلانی در هفته دولت، عزل یک جانباز زحمتکش و پرتلاش بود.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با گیلانستان با اشاره به عزل یک جانباز دفاع مقدس از شرکت ملی خدمات تدارکات بانک ملی اظهار کرد: از استاندار گیلان انتظار می رود که نقش خود را درخصوص این نوع حرکت ها مشخص کنند و توضیح دهند چرا برخی از زیر مجوعه هایشان اقداماتی انجام می دهند که اعتراض و بیرون آمدن صدای مردم را در پی دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید حساسیت بیشتری نسبت به تکریم جانبازان عزیز کشورمان داشته باشند، گفت: هدیه دولت تدبیر و امید به جانبازن گیلانی در هفته دولت، عزل یک جانباز زحمتکش و پرتلاش بود.

وی با اشاره به اینکه گویا مسئولان در این ماه های باقی مانده از عمر دولت فعلی هنوز هم دست از کارهای عجیب خود بر نداشته اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که دولتمردان روحیه خدمتگزاری صادقانه را در خود پرورش ندهند و باندبازی و جناح گرایی را کنار نگذارند، با حمایت مردم مواجه نخواهند شد.

سردار علیزاده داشتن روحیه انقلابی و جهادی را از ملزومات مدیران برای پیشرفت و توسعه استان گیلان دانست و ابراز نمود: مسئولین می بایست با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومی حرکتی، جهادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاسر پنجشنبه , 11 شهریور 1395 - 19:48

آقای گیلانستان!
چرا همش سربسته خبر می نویسید؟؟!!
اسم این جانباز چی بوده؟؟

علی پنجشنبه , 11 شهریور 1395 - 19:50

چطور نمیشناسی!
آقای احمد فتحعلی زاده رو میگن دیگه…

رفتن به نوار ابزار