کد خبر : 55798
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

قابل توجه نهادهای امنیتی؛

عضویت دائم رئیس ستاد میرحسین موسوی و بازداشتی فتنه ۸۸ در هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی؟!

عضویت دائم رئیس ستاد میرحسین موسوی و بازداشتی فتنه ۸۸ در هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی؟!

آقای مدیرعامل! شما قرار است در این منطقه با ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی، بساط صادرات کالا را فراهم کنید نه اینکه بساط سور و سات سیاست‌پیشگان تندروی اصلاح طلب را مهیا نمایید.

به گزارش گیلانستان، در این روزها که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی اند و درحالیکه مناطق آزاد ایجاد شده بودند تا با اشتغالزایی، گِرهی از مشکلات کشور را در زمینه اقتصاد و اشتغال باز کنند، اما گویا منطقه آزاد انزلی در دولت دکتر حسن روحانی محل تاخت و تاز سیاسیون شده است.

هنوز انتصاب خواهرزاده جناب استاندار اسبق به عنوان مدیرعامل این منطقه و خواهرزاده‌های دیگر را کسی فراموش نکرده است که امروز شنیده می‌شود در سال پایانی دولت فخیمه تدبیر و ناامیدی؛ هرمز ربانی مسئول ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۸ و فعال فتنه که حتی شنیده شده در آن ایام در همین زمینه (فتنه گری) بازداشت نیز شده است می‌خواهد عضو موظف و دائمی هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی شود!!

آقای مدیرعامل! شما قرار است در این منطقه با ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی، بساط صادرات کالا را فراهم کنید نه اینکه بساط سور و سات سیاست‌پیشگان تندروی اصلاح طلب را !

منطقه آزاد تجاری صنعتی، باید مرکز تولید و صادرات باشد، نه مرکز واردات‌چی‎های آقازاده و رجال سیّاس! اینجا محل تأمین هزینه‌های انتخاباتی این جناح و آن جناح نیست که افراد شهره به سیاست‌بازی و حاشیه پردازی را در آستانه انتخابات، در هیئت‌مدیره می‌چینید آن چنان که دولت بعد هم نتواند تغییر برای اصلاح امور ایجاد کند.

جناب روزبهان! آن کس که به کشور و وطن خود پشت می‌کند و امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد چه به مسئولیت! حالا موظف باشد یا غیرموظف!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

موسوی پنجشنبه , 6 شهریور 1399 - 10:10

منطقه ی آزاد انزلی و بسیاری دیگر از گلوگاه های اقتصادی و مراکز سرمایه گذاری کشور در اختیار جریان فاسد اصلاحات قرار دارد‌. احتمالا هدف این است که چنانچه دولت بعد دولتی انقلابی باشد، در چهارسال نخست دولت آینده ، جریان فاسد اصلاحات انقدر در زمینه اقتصادی کارشکنی نماید که در دوره ی بعدش، جریان اصلاحات دوباره بر سر کار آید.

aria یکشنبه , 30 خرداد 1400 - 1:05

شما اصولگرایان دزد که کل مملکت رو با قهر ملت در دست گرفتید ببینیم چه گلی به سر ملت میزنین

رفتن به نوار ابزار