کد خبر : 30849
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397- 57: 13

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی گیلان اجرا می شود

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی گیلان اجرا می شود

معاون توسعه کتابخانه‌ها و همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور و در روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان در کتابخانه های گیلان اجرا می شود.

به گزارش گیلانستان،زهرا بدن‌آرا در گفتگویی اظهارکرد: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان در کتابخانه های گیلان اجرا می شود.

بدن‌آرا با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی ایران به ویژه مردم فرهنگ دوست استان گیلان، افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور فردا ۲۴ آبان ماه سال جاری در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان گیلان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی به کتابخانه‌ها مراجعه کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه این امکان وجود دارد همه علاقمندان نتوانند فردا برای عضویت رایگان به کتابخانه ها مراجعه کنند این طرح برای روز شنبه ۲۶ آبان ماه نیز تمدید شده است.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان افزود: علاقمندان می توانند با همین عضویت رایگان عضویت سراسری را نیز درخواست کرده و با این کارت از خدمات تمامی کتابخانه‌های کشور بهره‌مند شوند.                                                                                                                                                                                                                                           انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار