کد خبر : 10084
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395- 54: 16

عضویت فتنه‌گران در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان

عضویت فتنه‌گران در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گیلان گفت: برخی از مجریان انتخابات گیلان دیگران را دعوت به قانون می‌کنند اما خود پایبند به آن نیستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده است اظهار کرد: مردم به شکل مستقیم و غیر مستقیم مسؤولان و مدیران خود را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم هر اندازه پر رنگ‌تر باشد پشتوانه بیشتری برای خدمتگزاران به مردم ایجاد می‌شود بنابراین تمام دست‌اندرکاران انتخابات با ایجاد اعتماد عمومی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گیلان با بیان اینکه برخی از دولتمردان به بهانه حضور حداکثری مردم جلسه‌ها و نشست‌هایی برگزار می‌کنند که طرفداری و تبلیغ از کاندیدا، حزب و گروه خاصی در آن وجود دارد، تصریح کرد: دست‌اندرکاران انتخابات در اجرا و نظارت حق جانبداری له یا علیه کسی را ندارند و استفاده از مکان‌های دولتی و بیت‌المال خلاف قانون است.

اشجری متذکر شد: برگزاری برخی جلسه‌ها در استانداری گیلان و در فرمانداری برخی از شهرستان‌ها با عنوان‌های متعدد و طرفداری از شخص خاص و تخریب دیگران دارای وجاهت قانونی نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از مجریان انتخابات گیلان دیگران را دعوت به قانون می‌کنند اما خود پایبند به آن نیستند، بیان کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان در اجرا و نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هیچ‌گونه مسؤولیتی ندارد اما برگزاری همزمان این دو انتخابات دارای اثرهای مترتب بر همدیگر است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گیلان به تفویض اختیار نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مجلس شورای اسلامی طبق قانون اشاره کرد و گفت: جای تعجب است کسانی با سابقه اهانت به عمود و ارکان انقلاب و داشتن پرونده‌های قضایی و فتنه‌گری‌های بسیار در برخی از شهرستان‌ها به عنوان عضو یا رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها معرفی می‌شوند.

اشجری با بیان اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌ویژه شورای تأمین در مورد مذکور باید واکنش نشان دهند، یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که زمینه حضور فتنه‌گران و اهانت‌کنندگان به عمود خیمه انقلاب اسلامی را فراهم کردند بدانند رفتار آنها از چشمان تیزبین دستگاه‌های نظارتی مخفی نمی‌ماند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۲

باسلام با توجه به اهمیت انتخابات شوراهای شهر رشت باید به این انتخاب هیات نظارت احسن گفت . چرا که در بین این افراد فتنه گرانی وجود دارند که نه اعتقاد به نظام و نه اعتقاد به ولایت فقیه دارند و در فتنه سال ۸۸ از اولین بودنند و در سال اخیر فتنه جدیدی به پا کردند. نمیدانم این کشور به کدام سو در حال رفتن است. و واقعا این غفلتها را سرسری میگیرند و یا مسیر انقلاب عوض شده و خون شهدائ انقلاب و جنگ تحمیلی و… داره طوری دیگر جلوه میکند. خدایا ما را به خدمان وامگذار . ای مسئولین انقلاب تورا به خدا این مسئله را جدی بگیرید, و به این فتنه گران اجازه ورود در میدانهای سرنوشت ساز ندهید چون اینها حامی غرب و آمریکا هستند و به بچه های ارزشی اهمیتی نمی دهند. حتی رهبر کبیر انقلاب نیز فرمودند فتنه گران در این کشور هیچ مسئولیتی نباید بگیرند. در غیر این صورت هم به شهداء و هم به رهبری و هم به انقلاب خیانت کردیم. بیاید با بچه های انقلابی و فکور انقلابمان را احیاء و بسازیم. تا دشمنان ذره ای چشمداشت از این انقلاب نداشته باشند. در نهایت بگویم که همه ما مسئولیم در تصمیماتی که گرفته می شود و به نفع انقلاب نیست. خدا به همراهتان

حسن سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۳

در گروه ۵ نفره هیات نظارت بر انتخاب شوراها فتنه گران نیز ورود نمودند خوشا به حال شهر و استان ما آیا نظارتی بر این انتخاب نیست .تمام

حسن سه شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۶

برادر اشجری احسن بر غیرتت که یک انقلابی هستی
این فتنه گر باید از هیات نظارت حذف شود

رفتن به نوار ابزار