کد خبر : 10273
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395- 24: 19

عضویت در هیات نظارت بر انتخابات شوراها را از همان اول قبول نکرده بودم/ نحوه انتخاب اعضا قانونی نبود

عضویت در هیات نظارت بر انتخابات شوراها را از همان اول قبول نکرده بودم/ نحوه انتخاب اعضا قانونی نبود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: بنده از همان روز اول اصلا این مسئولیت را قبول نکرده بودم تا بخواهم الان استعفا دهم یا کناره گیری کنم.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به حواشی پیش آمده در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان و عدم حضورش در این هیات اظهار کرد: بنده از همان روز اول اصلا این مسئولیت را قبول نکرده بودم تا بخواهم الان استعفا دهم یا کناره گیری کنم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نحوه انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها روند قانونی خود را طی نکرده بود، خاطرنشان کرد: نظر بنده این بود که برای انتخاب اعضا، همه نمایندگان باید به اجماع برسند و از آنجایی که این قضیه صورت نگرفت، بنده هم این مسئولیت را قبول نکردم.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشوری در هر دو انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، این شور و حال را بیشتر در مردم احساس می کنیم.

عباسی با اشاره به لزوم احداث سایت نفتی رودسر ابراز نمود: بنده به آقای زنگنه گفتم که اگر پیمانکاران خارجی بیایند و قرارداد ببندند، ما هم این را قبول می کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما تکنولوژی لازم برای احداث این سایت نفتی را نداریم، اذعان داشت: حتی اگر این کار صورت نپذیرد، حداقل می توانیم صنایع پایین دستی بخش پتروشیمی را در اینجا مستقر کنیم؛ در فکر این هستیم که سرمایه گذاری خوبی در رودسر اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار