کد خبر : 6129
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395- 50: 17

عضو شورای رشت راهی سوریه و مدافع حرم حضرت زینب(س) شد

عضو شورای رشت راهی سوریه و مدافع حرم حضرت زینب(س) شد

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: طاقت ندارم ببینم دختر شهید سجاد طاهرنیا یتیم شده است و پدرش درکنارش نیست ولی بنده صحیح و سالم در شهر قدم بزنم.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت “گیلانستان“، حاج محمود باقری خطیبانی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شد.

ایشان که از سال گذشته برای حضور و کمک در جبهه مقاومت و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم ثبت نام کرده بود، سرانجام در این روزهای بعد از عاشورای حسینی و ایام اسارت حضرت زینب(س)، مورد عنایت آن بانوی کریمه قرار گرفت و برای دفاع از حرم طلبیده شد.

باقری خطیبانی در آخرین گفتگویش با خبرنگار گیلانستان اظهار کرد: تحمل ندارم که در این شهر به راحتی قدم بزنم درحالی که چشمم به چشمان فرزندان شهدای مدافع حرم بیفتد. طاقت ندارم ببینم دختر شهید سجاد طاهرنیا یتیم شده است و پدرش درکنارش نیست ولی بنده صحیح و سالم در شهر قدم بزنم.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: از مردم عزیز شهر رشت طلب حلالیت می کنم. امید است این خادم کوچکشان را از دعای خیرشان فراموش نکنند و از خداوند بخواهند در این راه عاقبت بخیر شوم.

تحریریه گیلانستان از پروردگار متعال صحت و سلامتی این عضو خدوم و زحمتکش شورای اسلامی شهر رشت را مسئلت می نماید و آرزو می کند با پیروزی و موفقیت کامل جبهه مقاومت، ایشان برای ادامه خدمت به مردم شهر رشت، به میهن بازگردد.

bagheri2

bagheri4

bagheri3انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار