کد خبر : 83017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

عقد قرارداد برنامه راهبردی – عملیاتی شهر

عقد قرارداد برنامه راهبردی – عملیاتی شهر

.

به گزارش گیلانستان، عقد قرارداد برنامه راهبردی – عملیاتی شهر، امروز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ با حضور سید امیرحسین علوی شهردار رشت، نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر و نجفی رئیس دانشگاه گیلان، معاونین و مدیران مربوطه شهرداری رشت برگزار شد.

 

 

 

 

 

شهردار رشت در این جلسه با بیان  اینکه مجموعه مدیریت شهری و دانشگاه گیلان برای داشتن یک شهر سالم، ایمن و پایدار دغدغه دارند، تصریح کرد: از طراحی چشم‌انداز و برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری رشت سالها می‌گذرد و نیاز است نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام شود.

 

 

سید امیر حسین علوی مدت زمان برنامه جدید راهبردی و عملیاتی شهر رشت را بیست ساله اعلام کرد و گفت: امیدوارم به موجب همکاری خوبی که قرار است بین شهرداری رشت، شورای اسلامی و دانشگاه گیلان رقم بخورد منجر به اتفاقات بزرگ در این شهر بشود.

 

 

وی تعهد به یک برنامه منسجم و علمی را زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی یک شهر دانست و ابراز داشت: برای تحقق این امر لازم است، برنامه راهبردی و عملیاتی که برای شهر رشت تدوین می‌شود، حائز شرایط و ایده‌آل‌هایی که برای آن جهت تبدیل به یک شهر ایده‌آل اسلامی در نظر داریم، باشد.

 

 

شهردار رشت اضافه کرد: تدوین یک برنامه درست برای نسل آینده و ساختن شهری مناسب برای زیست افراد جامعه از دیگر مواردی است که ذیل اجرای برنامه راهبردی – عملیاتی شهر تحقق آن را انتظار داریم.

 

 

 

 

 

نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز فصل جدیدی از فعالیتهای مدیریت شهری همراه با همکاری جامعه علمی آغاز شده است، اذعان کرد: از پیگیریهای مدیران حوزه شهری برای برگزاری این جلسه و عقد قرارداد برنامه راهبردی و عملیاتی تشکر و قدردانی میکنم.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: پیشنهاد میکنم جدای از این قرارداد، هر چند وقت یکبار گروه‌های تخصصی شهرداری و دانشگاه گیلان با هم جلساتی را برای هم‌اندیشی برگزار کنند تا شاهد یک جهش و حرکت رو به جلو در شهر رشت باشیم.

 

 

 

 

 

فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان هم در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه گیلان، مجموعه‌ای علمی است که در حوزه‌های مختلف مشغول تحقیق، پژوهش و آموزش است و میتواند یافته‌های خود را در اختیار جامعه قرار دهد.

 

 

رئیس دانشگاه گیلان سیاست کلی دانشگاه گیلان را جامعه محور بودن ذکر کرد و گفت: اولویت اول ما در دانشگاه گیلان، یافتن راه حل‌هایی برای برون رفت از مشکلات مبتلابه استان است و به همین دلیل آمادگی دارد در همه حوزه‌ها از جمله حوزه معضلات شهر و مسائل شهری، ترافیک، آلودگی رودخانه‌ها، معماری اسلامی-ایرانی شهری، علوم انسانی، ساختمان سازی، پل‌سازی و نظایر اینها به مدیریت شهری رشت کمک کند.

 

 

گفتنی است در پایان این جلسه، قرارداد برنامه راهبردی – عملیاتی شهر، توسط سید امیر حسین علوی شهردار رشت و فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان به امضا رسید.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار