کد خبر : 39542
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 تیر 1398- 52: 17

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی گیلان:

عقد قرارداد مجدد سه بیمارستان خصوصی رشت با تأمین اجتماعی

عقد قرارداد مجدد سه بیمارستان خصوصی رشت با تأمین اجتماعی

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی گیلان از منعقد شدن مجدد قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی خبر داد و گفت: با تلاش و رایزنی‌های متعدد خوشبختانه از چهار بیمارستان خصوصی رشت سه بیمارستان مجدد با سازمان تأمین اجتماعی قرارداد منعقد کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان حسین شهدی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأخیر در پرداخت معوقات بیمارستان‌های خصوصی در گیلان اظهار کرد: در سال گذشته در بعضی مواقع تأخیری در پرداخت معوقات به بخش خصوصی داشته‌ایم که این امر منجر به لغو قرارداد با بیمارستان‌ها شد هرچند چون این مشکل کشوری بوده انتظار صبر بیشتری از بیمارستان داشتیم.

وی از منعقد شدن مجدد قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی خبر داد و گفت: با تلاش و رایزنی‌های متعدد خوشبختانه از چهار بیمارستان خصوصی رشت سه بیمارستان مجدداً با سازمان تأمین اجتماعی قرارداد منعقد کرده و در تلاشیم تا قرارداد دیگر بیمارستان خصوصی هم منعقد شود.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی گیلان بیمه‌شدگان را در تأخیر پرداخت مطالبات بیمارستان‌های خصوصی مقصر ندانست و افزود: تأمین اجتماعی مطالباتی دارد که باید آنها را دریافت و معوقات مراکز خصوصی را پرداخت کند به همین دلیل در عدم پرداخت این معوقات بیمه‌شدگان، مردم و تأمین اجتماعی هیچ‌گونه تقصیری نداشت.

شهدی نژاد با اذعان به اینکه برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی باید شاخص‌های جمعیت شهری موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: مردم بعضی از شهرهای گیلان از نبود درمانگاه تأمین اجتماعی گله‌مندی دارند درحالی‌که برای افتتاح یک درمانگاه در یک شهر باید شاخص جمعیتی آن شهر موردبررسی قرار گیرد به همین دلیل در تلاشیم سال ۹۸_۹۹ یک درمانگاه در شهرستان صومعه‌سرا تأسیس کنیم.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مناسب در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی بیان کرد: در این درمانگاه‌ها خدمات مناسب درمانی به مردم ارائه می‌شود که در حال حاضر بیمارستان تخصصی در لنگرود در حال احداث است و درمانگاه آستانه‌اشرفیه به‌زودی احداث می‌شود.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی گیلان با تکذیب نبود بعضی از داروها در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی گفت: هر دارویی که پزشک در درمانگاه تأمین اجتماعی تجویز کند نسخه آن به‌صورت الکترونیکی در کل داروخانه‌های کشور قابل‌مشاهده است لذا اگر دارویی در شبکه تأمین اجتماعی باشد قطعاً در داروخانه‌ها وجود دارد جز اینکه بیماران داروهایی را از پزشک درخواست کنند و آن دارو در شبکه تأمین اجتماعی نباشد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار