کد خبر : 70967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

علوم پزشکی به وعده خود در قبال ورود برکت به گیلان عمل کند

علوم پزشکی به وعده خود در قبال ورود برکت به گیلان عمل کند

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص ورود واکسن برکت به گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی قول داده هر چه سریعتر مسئله واکسن برکت به گیلان را برطرف کند و انتظار داریم تا علوم پزشکی گیلان به وعده خود جامعه عمل بپوشاند.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با اشاره به مطالبه مردم برای ورود واکسن برکت به گیلان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی قول دادند که هر چه سریعتر نگرانی از نبود واکسن برکت در گیلان را  برطرف کنند.

وی با بیان اینکه استان گیلان توقع دارد تا با توجه به مهمان‌پذیربودن فراتر از سهمیه برنامه‌ریزی صورت بگیرد، گفت: استان گیلان تنها از جمعیت ثابتی برخوردار نیست چرا که همواره مسافرت‌ها برقرار بوده لذا این موضوع نشان از لزوم اختصاص سهم بیشتری از میانگین کشوری به گیلان دارد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به گیلان باید فراتر از بحث سهمیه نگاه شود و این موضوع اولویت وزارت بهداشت قرار بگیرد، افزود: مسائلی همچون مسائل آب و هوایی و گردشگرپذیربودن استان منجر به مسافرت و به تبع آن افزایش بیماری شده که انتظار می‌رود تا وزارت بهداشت به این موضوع توجه ویژه داشته‌ باشد.

وی با بیان اینکه تعلل در ورود واکسن برکت به گیلان قابل پذیرش نیست و متاسفانه افراد زیادی معطل تزریق دز دوم خود هستند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید هر چه سریع‌تر این موضوع را بررسی و به نتیجه برساند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار