کد خبر : 27916
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

علوی رئیس شورای شهر رشت باقی ماند/ رسولی نائب رئیس و عبداللهی خزانه دار شد + تعداد آرا

علوی رئیس شورای شهر رشت باقی ماند/ رسولی نائب رئیس و عبداللهی خزانه دار شد + تعداد آرا

هیئت رئیسه شورای شهر رشت در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر رشت انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان، جلسه علنی شورای شهر رشت با موضوع انتخاب هیات رئیسه هم اکنون در صحن علنی شورا برگزار شد.

18:15؛ جلسه شورای شهر رشت با موضوع انتخاب رییس شورا قرار بود راس ساعت 18:00 در صحن علنی شورا آغاز شود اما تا این لحظه هنوز این جلسه به صورت رسمی شروع نشده است.

18:16؛ حاجی‌پور خطاب به خبرنگاران حاضر در شورا گفت: به من تبریک بگویید. میدانم میبازم اما باز هم برای ریاست شورا کاندیدا میشوم!

18:17؛ به گفته حاجی‌پور اعضای شورا به دو گروه 8 نفره و سه نفره تقسیم شده اند.

18:18؛ صحبت هایی برای ریاست علوی بر شورا وجود دارد.

18:20؛ با قرائت قرآن توسط ساعد اصلانی، پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت آغاز شد.

18:23؛ امیرحسین علوی، فاطمه شیرزاد، اسماعیل حاجی‌پور، رضا رسولی، بهراد ذاکری، محمدحسن علیپور، حامد عبدالهی، احمد رمضانپور، فرهام زاهد و حجت جذب از حاضرین شورا تا این لحظه هستند.

18:26؛ پس از پخش سرود ملی، فاطمه شیرزاد با بیان دستور جلسه که انتخاب هیات رییسه شورا است، فرازی از وصعیت نامه شهید عیسی باقری را قرائت کرد.

18:27؛ امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت ضمن قدردانی از همکاران خود به خصوص روسای کمیسیون های تخصصی، شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی را سخت ارزیابی کرد و هدف دشمنان از این فشارها را دلسردی مردم عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی وظایف نمایندگان مردم بیش از پیش مهم بوده و می بایست مردم را نسبت به عملکرد شورا و شهرداری خوشبین کنند.

وی همچنین انتخاب شهردار بعدی رشت را یکی از مهمترین تصمیمات پیش روی شورانشینان دانست و گفت: امید است شهرداری برای 3 سال انتخاب شود که بتواند بهترین خروجی را از عملکرد مجموعه مدیریت شهری به مردم ارائه دهد. 

18:31؛ علوی از افرادی که کاندیدای ریاست شورا هستند، خواست تا اعلام کنند. حاجی پور و علوی اعلام کاندیداتوری کردند. کاغذهای رای گیری در بین شورانشینان پخش شد.

18:33؛ رای گیری به پایان رسید. مجموع آرا 11 رای می باشد.

852

18:38؛ علوی با 7 رای، حاجی پور با 3 رای و 1 رای ممتنع به عنوان رییس شورا انتخاب شد. حاجی پور گفت: دیگر هیچ جا کاندیدا نمی شود!

18:40؛ رضا رسولی به عنوان تنها کاندیدای نائب رئیسی، با 8 رای موافق و 3 رای ممتنع به عنوان نایب رییس شورای شهر رشت انتخاب شد.

18:42؛ عبدالهی تنها کاندیدای خزانه داری شورای شهر رشت شد. عبدالهی با 8 رای موافق و 3 رای ممتنع به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد.

18:45؛ علیپور و شیرزاد برای تصدی پست منشی گری شورا به رقابت می پردازند. شیرزاد و علیپور مشترکاً 8 رای آوردند. 3 رای ممتنع وصول شد. ضمناً شیرزاد به عنوان سخنگوی شورای شهر رشت انتخاب شد. / خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار