کد خبر : 19829
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

علیرغم تلاش دشمنان راهپیمایی اربعین بازخوردی بین‌المللی در جهان داشته است/ همه مسئولان نظام پاسداران انقلاب اسلامی هستند

علیرغم تلاش دشمنان راهپیمایی اربعین بازخوردی بین‌المللی در جهان داشته است/ همه مسئولان نظام پاسداران انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اعلام اینکه همه مسئولان و مدیران نظام پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: علیرغم تلاش دشمنان راهپیمایی اربعین بازخوردی بین‌المللی در جهان داشته است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ شهرام قاسمی عصر امروز در نخستین نشست هفته گرامی داشت بسیج شفت  با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: اول و آخر این هفته مزین به دو رخداد بزرگ 13 آبان به‌عنوان انقلاب دوم مردم ایران و اجتماعی میلیونی زائران اربعین حسینی و عزاداری سوگواران در آخر هفته هست.

وی با اشاره به اشتراکات 13 آبان با حادثه عاشورا و شور حسینی مردم ایران افزود: 13 آبان و اربعین حسینی هر دو حکایت از شور و شعور ملی و مذهبی ملت ایران دارد و یک رخداد عظیم در ملت سلحشور ایران برشمرده می‌شود.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به عبرت گیری ملت ایران از درس مقاومت در مقابل زور و جور و تزویر گفت: همین ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی برگرفته از شور حسینی ملت ایران است که استکبار جهانی از آن هراس دارد و آغاز دشمنی آن‌ها با جمهوری اسلامی شده است.

قاسمی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: درگذشته راهپیمایی اربعین وجود داشت اما با تیراندازی رژیم بعث عراق و جلوگیری از این حرکت عظیم آمریکا نیز تمام تلاش خود به کاربست تا جلوی این حرکت عظیم را بگیرد و تا حدودی هم موفق شد.

وی بابیان اینکه به حول قوه الهی این حرکت عظیم سال‌به‌سال بر شور و شعورش افزوده می‌شود، گفت: به اذعان مسئولان آمریکا حادثه کربلا و راه‌پیمایی عظیم اربعین بازخوردی بین‌المللی در جهان داشته است و موفقیت جمهوری اسلامی در این راهبرد و استراتژی بین‌المللی را نباید دست‌کم گرفت.

فرمانده سپاه شفت بابیان اینکه راهبرد نفوذ جمهوری اسلامی از تهران تا سواحل بیروت در لبنان را درنوردیده، گفت: کارشناسان استراتژیک آمریکایی اعلام کرده‌اند که اگر ایران را مهار نکنیم و جلوی نفوذ آن را منطقه نگیریم باید بساط خود را از آسیای میانه و جهان اسلام جمع کنیم و خارج شویم.

قاسمی ترس استکبار از راهپیمایی عظیم اربعین را افول آمریکا در مقابل جهان اسلام برشمرد و گفت: راهبر جمهوری اسلامی این است که تمام جهان را به دست بگیرد و اکنون نیز دنیا شاهد هست که بدون حضور ایران هیچ اقدامی ممکن نیست.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن باید بداند یکایک مسئولان نظام جمهوری اسلامی از رئیس‌جمهوری تا پایین‌ترین سطح مدیران از پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شفت شعار امسال بسیج را “بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی” نام برد و گفت: تقاضای ما از رؤسای ادارات این است که اگر برایشان منع اداری و بوروکراسی ندارد شعار هفته بسیج را در سربرگ نامه‌های اداری خود ثبت کنند.

قاسمی هم‌چنین به اهتمام مسئولین شهرستان نسبت به فضاسازی و تبلیغات هفته بسیج در سطح شفت تاکید کرد و گفت: لازم است علاوه بر اینکه شهرداری‌ها نسبت به تبلیغات محیطی تلاش می‌کنند بخشداری‌ها نیز با فعال کردن دهیاری‌ها و همکاری با پایگاه‌های بسیج نسبت به تبلیغات محیطی اقداماتی را داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار