کد خبر : 10371
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395- 25: 20

علی مطهری در استیضاح وزیر اطلاعات قطعا تنها نیست و اینجانب نیز با ایشان هم رای هستم!!

علی مطهری در استیضاح وزیر اطلاعات قطعا تنها نیست و اینجانب نیز با ایشان هم رای هستم!!

آقای علی مطهری در استیضاح وزیر اطلاعات قطعا تنها نخواهد بود و اینجانب نیز با ایشان هم رای هستم.

به گزارش گیلانستان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به بازداداشت تعدادی از خبرنگاران و سخنان دکتر مطهری گفت:آقای علی مطهری در استیضاح وزیر اطلاعات قطعا تنها نخواهد بود و اینجانب نیز با ایشان هم رای هستم.
جعفرزاده در ادامه افزود:در آستانه انتخابات این دستگیری ها نتیجه ای غیر از تضعیف روحیه مردم و کاهش مشارکت در انتخابات را ندارد و حرکتی در جهت دلسرد کردن مردم است و اینکه بگویند دولت روحانی توانایی ایجاد فضایی عقلانی و برقراری آزادی‌های مشروع را ندارد و مشارکت در انتخابات بی‌معناست.
نماینده مردم رشت گفت:جناح حداقلی با تعدادی محدود حضور در پای صندوق ها به خیال خام خود پیروز انتخابات شوند جناح اقتدارگرا می داند حضور پرشور مردم همانند انتخابات ٩٢ و ٩۴ یعنی شکست قطعی ، بنابراین این رفتارها را بهترین تاکتیک برای دلسرد کردن مردم می داند.
جعفرزاده در پایان خاطرنشان ساخت: تمامی این اقدامات در جهت دلسرد کردن حامیان دولت است تا اینگونه القا شود که هیچ دولتی توانایی شکستن فضای امنیتی موجود را ندارد !! و دولت روحانی هم نتوانسته به وعده های خودش عمل کند و تجدید رای به روحانی بی فایده است !!

منبع: شاهد شمال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

حالا کی گرفتند؟ شما مردم مردم می کنید. جوانهای تحصیل کرده و بیکار کشور به لطف تدبیر و امید به کدخداتون تو خونه هاشون بازداشت و حصرند! بازم نزدیک انتخابات شده یه عده جماعت سیاست باز! وحامی فتنه گران دارند گربه میرقصونند!

رفتن به نوار ابزار