کد خبر : 21705
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396- 42: 14

عمدی بودن آتش سوزی مسجد آقا سید کیا لنگرود/ با عوامل این حادثه برخورد قاطع خواهد شد

عمدی بودن آتش سوزی مسجد آقا سید کیا لنگرود/ با عوامل این حادثه برخورد قاطع خواهد شد

فرماندار لنگرود گفت: دشمنان بر روی خواسته‌های طبیعی و مرسوم مردم درزمینهٔ اقتصاد و بهبود معیشت سوار شده تا با ایجاد اغتشاش و فتنه، به انقلاب و نظام آسیب وارد کنند.

سید رضا جوادپور در گفت‌وگو با گیلانستان با اشاره به آتش‌سوزی مسجد و بقعه در شلمان اظهار کرد: حدود ساعت ۳۰ بامداد روز جمعه مسجد و بقعه آقا سید کیا، شهر شلمان که هر دو در محوطه گلزار شهدا قرار دارند دچار حریق شد.

 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی شلمان و شهرهای مجاور در تلاش ۲ ساعته موفق به مهار آتش شدند، افزود: در این حریق صدر درصد مسجد تخریب و ۴۰ درصد بقعه آقا سید کیا آسیب دید.

 

فرماندار لنگرود تصریح کرد: بررسی‌ها برای علت وقوع این حادثه از ساعات اولیه حریق آغاز شد که بررسی‌ها عمدی بودن این حادثه توسط افراد خاص و آشوبگر را نشان می‌دهد.

 

جوادپور با بیان اینکه عوامل این حادثه در کمترین زمان شناسایی و با آنان برخورد قاطع خواهد شد، گفت: دشمنان بر روی خواسته‌های طبیعی و مرسوم مردم درزمینهٔ اقتصاد و بهبود معیشت سوار شده تا با ایجاد اغتشاش و فتنه، به انقلاب و نظام آسیب وارد کنند.

 

وی بیان کرد: امریکا، اسرائیل و مرتجعین در منطقه از ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور خوشحال شدند ولی مردم با بصیرت کشور سریع صف خود را از آشوبگران جدا کردند و به حمایت از انقلاب و نظام پرداختند.

 

فرماندار لنگرود تصریح کرد: طبیعی است که درروند اجرای کار و مأموریت‌ها برای تحقق خواسته‌های مردم نقایصی وجود داشته باشد امام این موارد مربوط به داخل کشور که بسان یک خانواده است مربوط است و قطعاً ورود دشمن برای حل مشکلات خانواده نیست بلکه به دنبال براندازی اساس خانواده برای دست‌یابی به منفعت خود است.

 

جوادپور با بیان اینکه دشمنان ارزش‌ها و اعتقادات مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمن باارزش‌ها و اعتقادات مردم در جدال و برنامه‌ریزی است که تلاش می‌کند با تخریب و آتش زدن مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج مردم را از اعتقادات و انقلاب دور کند.

 

وی گفت: مردم شهرستان لنگرود عشق و عمق اعتقادات خود به انقلاب و ارزش‌های اسلامی را بارها ثابت کردند و همیشه برای دفاع از انقلاب و اسلام آماده و منسجم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار