کد خبر : 33397
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397- 42: 10

عملکرد ضعیف مدیران نباید به نام انقلاب و نظام نوشته شود

عملکرد ضعیف مدیران نباید به نام انقلاب و نظام نوشته شود

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اقتدار ایران در منطقه غیرقابل انکار است، گفت: وجود مشکلات در کشور نتیجه عملکرد ضعیف مدیران است که نباید به نام نظام و انقلاب نوشته شود.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به درختی تنومندی تبدیل شده است، اظهارکرد: طی ۴۰ساله گذشته ملت ایران محکم و با اقتدار کامل در همه صحنه‌ها حضور داشته و برابر توطئه‌ها، تحریم و فشارهای دشمن ایستاده‌اند.

عباسی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل شده است، افزود: ایران بدون وابستگی به کشورهای سلطه‌گر و استکباری با تکیه بر توان داخلی به این جایگاه در منطقه و جهان رسیده و مشکلات را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، فناوری نانو، هسته‌ای نظامی و دفاعی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقات، گفت: امروز ایران اسلامی در بسیاری از این حوزه‌های حرفی برای گفتن در میان کشورهای پیشرفت جهان دارد.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به وجود اعتقادات، باورهای دینی و معنوی در میان مردم و عزت و اعتماد به نفس، انقلاب اسلامی در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی می‌کند، ادامه داد: البته در سال‌های اخیر تحریم‌های دشمن فشاری بر جامعه و نظام وارد کرده اما همه این سختی‌ها زودگذر است.

وی با تأکید بر وجود برخی نواقص و کمبودها، وجود این ضعف‌ها را مربوط به انقلاب و نظام اسلامی ندانست و افزود: عملکرد ضعیف برخی از مدیران سبب بروز مشکلات و نارسایی‌هایی در جامعه شده است. مدیران باید کارآمد و براساس شایستگی انتخاب شوند.

عباسی با اشاره به اینکه در چهل سال انقلاب، بیش از چهل انتخابات برگزار شده که نشان‌دهنده اجرای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: براساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی و با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری، کشور در مسیری درست هدایت شده و قطعا می‌توانیم مشکلات موجود را پشت‌سر گذاشته و به اهداف مهم و استراتژیک انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی در ادامه به برخی معضلات و مشکلات موجود در استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: بحث پسماند و زباله در گیلان به یک دغدغه تبدیل شده است البته استان در حوزه زیرساختی نیز با مشکل مواجه است. موضوع زباله و بازیافت و مدیریت پسماند در شرایط اسفباری قرار گرفته دارد که انتظار می رود مسئولان با جدیت بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند.

عباسی با بیان اینکه باید در این زمینه در حوزه آموزش و فرهنگ سازی نیز گام برداشته شده و برنامه‌های مناسبی اجرا شود، تصریح‌کرد: فرهنگ سازی و آموزش تأثیرات بیشتری دارد.

وی در ادامه به وضعیت آب آشامیدنی و نیز سدپلرود رودسر نیز اشاره و بیان‌کرد: با جدیت پیگیر این موضوع هستیم اما متاسفانه وضعیت موجود رضایت بخش نیست و نیازمند سرعت بخشیدن به وضعیت  هستیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار