کد خبر : 58160
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399- 50: 10

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان:

عملکرد نیروی انتظامی در خط مقدم نبرد با برهم‌زنندگان امنیت عمومی هوشمندانه است

عملکرد نیروی انتظامی در خط مقدم نبرد با برهم‌زنندگان امنیت عمومی هوشمندانه است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان گفت: امروز پلیس در خط مقدم نبرد با برهم‌زنندگان امنیت عمومی عملکرد هوشمندانه‌ای دارد.

به گزارش گیلانستان، سیدکمال‌الدین موسوی در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان را از توانایی‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: این قابلیت‌ها با کسب تجربه و آموزش‌های تخصصی میسر می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گیلان نقش آموزش‌های قضایی و حقوقی را در اقدامات قاطعانه پلیس مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز نظم و امنیت جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.

موسوی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای تقدیر از رشادت‌ها و تلاش بی‌وفقه مجموعه خدوم پلیس است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم نبرد با برهم‌زنندگان نظم و  امنیت جامعه عملکرد هوشمندانه‌ای دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گیلان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در جلوگیری از وقوع جرم گفت: مجموعه پلیس با اقدامات پیشگیرانه خود فرصت ارتکاب جرم را از مخلان امنیت می‌گیرد که مقابله با اراذل و اوباش از مصادیق بارز آن است.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این دیدار سطح امنیت این استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش و کوشش نیروی انتظامی، میزان ارتکاب جرم در استان کاهش یافته است و همین باعث شده که این استان به‌لحاظ امنیتی در وضعیت خوبی قرار گیرد.

سردار عزیزالله ملکی کاهش تعداد کارکنان ستادی و اضافه شدن نیرو در یگان‌های صف و اجرایی را در انجام وظایف محوله موثر دانست و خاطرنشان کرد: صیانت و حمایت از کارکنان و پیشگیری از وقوع جرم نیز از برنامه‌های ویژه پلیس‌ استان است.

دادستان نظامی‌ استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اولویت‌های دادسرای نظامی‌ استان اظهار داشت: رسیدگی به پرونده‌های قدیمی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از اولویت برنامه‌های دادسرای نظامی‌ استان است.

سیدسجاد موسوی حسنی افزود: پیگیری‌های لازم و جدی از رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان برای جلب سربازان فراری انجام شده و از فرمانده انتظامی‌ استان نیز تقاضا داریم اهتمام ویژه‌ای در این حوزه در دستور کار داشته باشد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار