کد خبر : 21792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

عملیات احداث سد پلرود گیلان با کم‌لطفی مسئولان رو به رو شده است

عملیات احداث سد پلرود گیلان با کم‌لطفی مسئولان رو به رو شده است

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان گفت: در خصوص سرعت عملیات ساخت سد پلرود، این پروژه از سوی مسئولان داخلی با کم لطفی رو به رو شده است.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودسر با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی با تنش آفرینی محقق نمی‌شود خاطرنشان کرد:  ایجاد ناآرامی‌ در کشور سرمایه‌گذاران را از سرمایه‌گذاری در کشور منصرف می‌کند.

محمدی با تاکید بر اینکه اشتغال و نرخ بیکاری مهم‌ترین معضل کنونی کشور است و عمده خانواده‌ها در جامعه امروز با مشکل بیکاری دست‌به گریبان هستند گفت: اعتراض به شرایط اقتصادی فعلی جامعه از طریق قانونیحق مردم است.

وی با اشاره به پروژه‌های بزرگ آب منطقه‌ای در شرق  استان گیلان به‌ویژه شهر رودسر خاطرنشان کرد: تلاش است تا با حمایت ویژه از طرح‌های درحال اجرای استان، بهره‌برداری از سد‌پلرود با تاخیر کمتری انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: بنده معتقدم در خصوص سرعت عملیات ساخت سد پلرود این پروژه  همواره از سوی عوامل داخلی با کم لطفی مواجه بوده است.

محمدی قابلیت‌ها و استعدادهای شهرستان رودسر در زمینه پرورش ماهیان خاویاری را عمده و چشمگیر عنوان کرد و گفت: با وجود استعدادهای گسترده در این شهرستان، فضای مطلوبی به‌منظور توسعه هرچه  بیشتر حوزه پرورش ماهی وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان گیلان سرانه مصرف ماهی در شهرستان رودسر را جز چهاردهمین شهرستان‌های استان گیلان بیان کرد و افزود: این شاخص و آمار روند خوبی نیست و این حوزه در شهرستان رودسر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه امسال به‌منظور احداث پروژه ماهی در قفس اعتبار مطلوبی در استان لحاظ شده و شهرستان رودسر می‌تواند از این ظرفیت بهره‌مند شود تاکید کرد: باید فضای فعلی  استان را به‌سمت سرمایه‌گذاری و اشتغال سوق دهیم.

محمدی با اشاره به تخصیص اعتبارات در استان و با تاکید بر اینکه همه سال بودجه مطرح شده با بودجه تخصیصی استان یک فاصله معنادار دارد گفت: آنچه از بودجه مطرح شده برای استان تحقق می‌یابد بین 20 تا 35 درصد است که باید از آن به‌طور مطلوب استفاده کنیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار