کد خبر : 83612
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد با بالگرد

عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد با بالگرد

فرماندار رودبار با اشاره به ادامه آتش سوزی در جنگل های مناطق کوهستانی و صعب العبور رستم آباد در این شهرستان گفت: بالگرد برای اطفای حریق در منطقه حضور یافته است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، طهمورث عموپور در گفتگویی با اشاره به جزئیات آتش سوزی جنگل‌های رستم آباد رودبار اظهار کرد: وزش باد گرم، کوهستانی بودن و صعب العبور بودن محل آتش سوزی در جنگل‌های رستم آباد رودبار عملیات اطفا را کُند و سخت کرده است.

 

وی با اشاره به شعله ور شدن آتش از دو شب گذشته در جنگل‌های رستم آباد افزود: تلاش‌های مردمی و نیروهای بسیج، آتش نشانی، یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و مدیریت بحران در مهار آتش جنگل‌های رستم آباد ستودنی است اما به علت عدم دسترسی و همچنین شدت آتش بی نتیجه ماند.

 

فرماندار رودبار از عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد با بالگرد هلال احمر خبر داد و اضافه کرد: با آبگیری بالگرد عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد انجام می‌شود.

 

عموپور با تاکید بر حفظ عرصه‌های طبیعی و جنگل‌ها، بیان کرد: جنگل‌ها و منابع طبیعی شریان‌های حیات بشری هستند و باید حفظ آن کوشا باشیم.

 

لازم به ذکر است، مدیرکل منابع طبیعی گیلان از درگیری بیش از ۳۰ هکتار از جنگل‌های رستم آباد رودبار در آتش سوزی‌های اخیر خبر داده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار