کد خبر : 32325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

عملیات فریب برای فراموشی فتنه 88 برنامه‌ریزی شده است/اثبات ردپای رشوه در قرارداد نفتی توتال

عملیات فریب برای فراموشی فتنه 88 برنامه‌ریزی شده است/اثبات ردپای رشوه در قرارداد نفتی توتال

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تلاش برای فراموش‌شدن نهم دی‌ماه عملیات فریب برنامه‌ریزی شده است گفت: عملیات فریب عملیاتی است که برخی‌ها تلاش کنند تا ملت متضرر و‌ عده‌ای از فتنه گران بیشتر گستاخی کنند.

به گزارش گیلانستان محمدحسین صفارهرندی با اشاره به نجابت مردم رشت در خلق حماسه ۸ دی سال ۸۸ اظهار کرد: خوشبختانه مردم رشت که با تأسی از فرهنگ عاشورا در هشت دی قیام کردند و‌ بد به حال آن‌هایی که آن حادثه فجیع را در کشور رقم زدند.

عملیات فریب برای فراموشی فتنه 88 برنامه‌ریزی شده است

وی با اشاره به هویت دینی و انقلابی روز نهم دی‌ماه افزود: گرچه برخی از دست‌اندرکاران در تلاش‌اند تا از هویت نهم دی بکاهند اما مردم انقلابی ایران اسلامی اجازه چنین جسارتی را به آن‌ها نمی‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تلاش برای فراموش‌شدن نهم دی‌ماه عملیات فریب برنامه‌ریزی شده است گفت: عملیات فریب عملیاتی است که برخی‌ها تلاش کنند تا ملت متضرر و‌ عده‌ای از فتنه گران بیشتر گستاخی کنند.

سیاستمدار و روزنامه‌نگار ایرانی با اشاره به اینکه فتنه گران قضایای فردای انتخابات را به‌گونه‌ای پیش بردند که در راستای سیاست‌های مسؤول اتحادیه اروپا وقت بود بیان کرد: مسؤول اتحادیه اروپا در سفر خود به ایران در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی وقت اذعان داشت که مذاکرات هسته‌ای را به پس از نتیجه التهابات حادثه فتنه موکول کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه رفتار فتنه گران موجب شد تا موردحمایت دشمنان قرار بگیرند افزود: پیوند دشمن با فتنه گران پس از انتخابات تشدید شد و فتنه گران از حمایت اجانب آمریکایی، سلطنت‌طلب‌ها و منافقینی که یک زبان سبز به گردن سگ‌های خود می‌بستند ابراز برائت نکردند.

وی با اشاره به رفتار روز عاشورای فتنه گران خاطرنشان کرد: اگر دشمن در جریان حادثه عاشورایی ۸۸ موفق می‌شد یقیناً نوبت رشت می‌شد و‌ جریان آشوب را به شهرهای ایران می‌کشاندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گنگی دشمن در جنگ سخت گفت: دشمن در جنگ سخت یارای مقابله با ایران را ندارد اما وقتی از داخل یارگیری می‌کنند انقلاب اسلامی با چالش روبرو می‌شود.

صفارهرندی با اشاره به وجود منافقان در بدنه داخل کشور در جنگ اقتصادی بیان کرد: اگر مشاهده می‌شود که دشمن در جنگ اقتصادی موفقیت‌هایی را کسب کرده به دلیل وجود یارانی در داخل بدنه دستگاه‌های حکومتی است که نمونه آن فرزند یکی از مسؤولان عالی‌رتبه فعلی است که با رفیق ضد انقلاب خود شخصیت‌های ایران را تحریم می‌کند.

اثبات ردپای رشوه در قرارداد نفتی توتال

وی با اشاره به آبروریزی مشترک برای ایران و غرب در جریان توتال گفت: در جریان قرارداد نفتی توتال دستگاه قضایی وجود رشوه را اثبات کرده و هم‌اکنون دستگاه قضایی در حال برخورد با خاطیان آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قرارداد ایران و چین در حوزه نفت طی چند سال گذشته و برهم خوردن این قرارداد تصریح کرد: ایران در آن قرارداد از چین دست کشید و با توتال قرارداد بست درحالی‌که توتال اعلام کرد در صورت مخالفت و آخرین آن زمان در قرارداد خود پایبند نخواهد بود درحالی‌که تدبیر مسئولان ما صرفاً لبخند بود.

صفارهرندی با بیان اینکه در جریان توتال رشوه می‌گرفته شد گفت: اگر تحقیق‌ها افزایش پیدا کند مشخص می‌شود که اصرار برخی‌ها برای لغو قرارداد نفتی با چین و بستن قرارداد جدید با توتال از وجود رشوه گیران سرچشمه گرفته است.

وی اعتراض مردم در مقابل گرانی‌های روزانه را حق آن‌ها برشمرد و افزود: عده‌ای از پاسخشان در برابر اعتراضات مردم فشار برای برهم زدن مذاکرات و نتیجه ندادن آن‌ها و تشدید تحریم‌ها است.

مدیریت بازار ارز در اختیار اشرار و مفسدان اقتصادی بود

روزنامه‌نگار و سیاستمدار با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی اقتصادی ازجمله بازار ارز با تدبیر قابل‌حل شدن است گفت: مدیریت بازار ارز در اختیار اشرار و مفسدان اقتصادی بود و کسی یارای مقابله با آن را نداشت و این معضل زمانی بود که تحریم‌های جدید آمریکایی اعمال نشده بود.

صفارهرندی با اشاره به رهنمودهای رهبری در راستای ایجاد آرامش در بازار ارز و تغییر در رفتارهای مرتبط آن بیان کرد: مدیریت فعلی بازار پولی و مالی به درایت رئیس فعلی بانک مرکزی کمی بهتر شده و این نتیجه پیروی از رهنمودهای کارشناسان انقلابی و دلسوز نظام است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات محلی شورای اسلامی گفت: مردم باید در این انتخابات کسی را برگزینند که متکی تن خدا و به توان کذایی غرب و آمریکا نباشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جهان از ایران اسلامی از قدرت در منطقه یاد می‌کند گفت: جهان از ایران اسلامی قدرتی را می‌بیند که در برابر تهدیدات و‌ جنایات استکبار جهانی و اربابان مرتجع عربی آن‌ها ایستاده است.

نفوذ جریان انقلابی و استکبارستیزی در کشورهای بیدار اسلامی

وی با اشاره به نفوذ جریان انقلابی و استکبارستیزی در کشورهای بیدار اسلامی تصریح کرد: در کشورهای لبنان، عراق و سایر کشورها هم‌اکنون به لطف الهی مسؤولانی در رأی کار قرار دارند که روحیه استکبارستیزی و ضد آمریکای شأن بیش از پیشینیان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ظاهر فتنه جابجایی رأی بود اما باطن آن جدال بر مدیرت آینده جهان است افزود: حاصل هشت سال گذشت پس از حماسه نهم دی‌ماه این است که کلام و گفتار ملت ایران بیش از تلاش استکبار جهانی است.

وی با اشاره به برنامه ۲۰ صداوسیما در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: در این برنامه رشد علمی و اقتصادی و سایر شاخص‌های توسعه از سوی منابع خارجی منتشرشده و‌ ایران اسلامی باید از این شاخص‌های افتخارآمیز در جهان بر خود ببالد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار