کد خبر : 29660
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397- 23: 17

عوامل امدادی در حال تخلیه آب از معابر و منازل مردم هستند

عوامل امدادی در حال تخلیه آب از معابر و منازل مردم هستند

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: عوامل امدادی در حال تخلیه آب ناشی از بارندگی شدید از معابر، خیابان ها و منازل مردم این شهرستان هستند.

به گزارش گیلانستان، علی وارسته بهمدانی درگفت وگویی افزود: ورودی و خروجی شهر رودسر، روستاهای احمدآباد، میان پشته، گواسرا و چاف جیر در بخش مرکزی و خیابان ۷۲تن رودسر، کوچه شهید عباس پور، منطقه باقرآباد، حسین آباد و خیابان گلسار در شهر رودسر دچار آبگرفتگی شده و رفت و آمد در برخی از روستاهای کوهستانی رحیم آباد مانند گذربان به کندی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: شهر چابکسر هم به علت طغیان رودخانه ها ازجمله رودخانه آچین رود دچار آبگرفتگی منازل و خیابان ها شده و ریزش دیواره رودحانه های سیاهکلرود، اوشیان و میانده نیز مشکلاتی برای رفت و آمد اهالی ایجاد کرده که این ریزش ها تردد روستاییان این مناطق را با کندی مواجه کرده است.

به گفته وارسته ، جاده شیرمحله که کریدور اصلی مسیر رودسر به کلاچای است و همیشه هنگام بارندگی ها دچارآبگرفتگی می شد، به دلیل لایروبی سه روز قبل، دچار آبگرفتگی نشد و با توجه به برنامه ریزی های اخیر ستاد مدیریت بحران شهرستان و اقدامات پیشگیرانه ای که به موقع انجام شد؛ برغم بیشترین بارندگی در رودسر، میزان خسارت آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها به حداقل رسیده است.

سرپرست فرمانداری رودسر اضافه کرد: طی عصر روز گذشته تا ظهر امروز، ۳۰۰میلیمتر باران در شهر رودسر باریده که این بارندگی طی ۵۰سال اخیر بی سابقه بوده و از شهر انزلی که شهر باران خیز گیلان بوده و بیشترین بارندگی را دارد نیز پیشی گرفته است.

شهرستان رودسر با ۱۴۷ هزار و ۳۹۹ نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، رحیم آباد، چابکسر و کلاچای در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار