کد خبر : 1883
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394- 14: 14

عوامل فراخوانی به آشوب و اغتشاش در استان گیلان دستگیر شدند

عوامل فراخوانی به آشوب و اغتشاش در استان گیلان دستگیر شدند

مسئول سایبری سپاه قدس گیلان گفت: عوامل فراخوانی به آشوب و اغتشاش و تحریک آذری زبان‌های گیلان در فضای مجازی٬ دستگیر شدند.

به گزارش در گیلان، مسئول سایبری سپاه قدس گیلان اظهار داشت: سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در یک عملیات منظم٬ هماهنگ و مقتدرانه با پیگیری به موقع وشناسایی افراد وعوامل فراخوانی جهت ایجاد شرایط آشوب و التهاب درجامعه و تحریک آذری زبان‌های گیلان از طریق فضای مجازی به دستگیری آنان اقدام کرد.

وی افزود: اقدام به‌موقع و برنامه‌ریزی شده علیه شبکه‌ها وجریانات معاند و مخالف نظام که درصدد ایجاد التهاب و ناامنی در شهرستان‌های ترک زبان استان گیلان بودند و شناسایی و برخورد سریع با عوامل آن از ویژگی‌های این عملیات بود.

مسئول سایبری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی کامل و مقتدرانه پاسداران فضای سایبری بر جریانات و شبکه‌های دشمن و اقدامات فتنه انگیزانه آنان در بستر رویدادهای اجتماعی و سیاسی همواره مورد توجه سازمان اطلاعات سپاه است.

وی افزود: با هوشیاری و پبگیری سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان٬ این نوید را به مردم عزیز و فهیم و شهروندان آذری زبان گیلانی می‌دهیم که به‌زودی اطلاعات دقیق و کاملی از اقدامات دشمنان نظام در فضای مجازی به اطلاع مردم خواهیم رساند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار