کد خبر : 21400
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396- 23: 14

عوامل و ایادی فتنه نوعی بازیچه بودند و در این کارزار دنیا رکب خورده و آخرت خود را بر باد دادند

عوامل و ایادی فتنه نوعی بازیچه بودند و در این کارزار دنیا رکب خورده و آخرت خود را بر باد دادند

در تاریخ پر حادثه ی انقلاب اسلامی، همیشه مسئولینی وجود داشته اند که بخواهند به این مردم و آرمان های متعالی مان ضربه ای وارد کنند، حال چه به قصد و چه از روی غفلت.

به گزارش گیلانستان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان بمناسبت یوم الله ۸ و ۹دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله القاصم الجبار

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است. (۱)

حرکت انقلاب اسلامی ایران همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. انقلابی که تحقق حکومت اسلام بر پهنه‌ی گیتی را نشانه رفته، مطمئنا با سنگ اندازی های عده ای که مرگ خود را در این هدف می بینند مواجه بوده و خواهد بود.
در هر زمانی و به هر وسیله ای دشمنان در صدد توقف حرکت ما بوده اند، زمانی با جنگ، زمانی با تحریم و در برهه ای حساس هم فتنه. فتنه ای که به گفته مقام معظم رهبری مردم در آن پیروز شدند و برخی خواص در آن مردود.

آری، سران فتنه همچون هم پیمانان خارجی شان در توهمات خود فکر یک سره کردن کار انقلاب را کرده بودند و آمده بودند که به خیال خام خودشان بمانند!
مثل صدامی که ادعا داشت در عرض یک هفته تهران را اشغال خواهد کرد، اما همانطور که در آن سال ها مردم و جوانان غیورمان داغ این آرزوی شوم را بر دل آن جنایتکار وحشی گذاردند، جوانان و مردم بابصیرت ما نیز در یوم الله ۸ و ۹ دی نقشه موذیانه و خبیث سران فتنه و دشمنان خارجی همصدا با آنان را نقش بر آب نمودند.

به گفته رهبر حکیم و فرزانه ما، در تعبیر قرآنی، پایبندی به ارزشها را «استقامت» نام نهاده‌اند.
اگر این پایبندی به ارزشهای اساسی وجود داشت -که این شاخص اوّل[انقلابیگری] بود- حرکت، حرکت مستمر و مستقیم خواهد بود و در تندباد حوادث، این حرکت تغییر پیدا نمیکند. در تعبیر قرآنی، اسم این پایبندی به مبانی و ارزشها استقامت است. (۲)

همین استقامت مبنای عمل ماست، دلیل اینکه کربلای ۴ و ۵ با حماسه ۸ و ۹ دی برای ما فرقی ندارند… شعارها همان و مردم همان.

اما در تاریخ پر حادثه ی انقلاب اسلامی، همیشه مسئولینی وجود داشته اند که بخواهند به این مردم و آرمان های متعالی مان ضربه ای وارد کنند، حال چه به قصد و چه از روی غفلت.

چه بسا که عوامل و ایادی فتنه در داخل بیشتر نوعی بازیچه بودند و در این کارزار دنیا رکب خوردند و آخرت خود را بر باد دادند.

لذا ما دانشجویان انقلابی کشور اعلام میکنیم، و به این دست از مسئولان هشدار می‌دهیم که طبق فرمایش مولا و رهبر ما، فتنه خط قرمز ماست و در هر زمان و هر مکان همراه با مردم بصیر و انقلابی مان در حمایت از ولایت فقیه که سفارش و وصیت پیر ماست و در حفاظت از انقلاب اسلامی که برای به ثمر نشستنش بهترین جوانان این مرز و بوم جان خود را فدا کرده اند با غیرت مثال زدنی مان از جان و مال و آبرو گذشته و اجازه هیچ گونه تجاوزی را از سمت هیچ فرد و نهاد و کشوری به این خاک مقدس و آرمان هایش نمی دهیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان

پ.ن (۱): سوره فصلت آیه ۳۰
پ.ن (۲): بیانات در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی ( رحمة الله) ۹۵/۰۳/۱۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار