کد خبر : 18480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۷

عکس تا عکس‌العمل معاون استاندار گیلان!/ احمدی‌پور؛ وجیه‌المله دهه ۶۰ تا وجیه‌الدوله دهه ۹۰؟!

عکس تا عکس‌العمل معاون استاندار گیلان!/ احمدی‌پور؛ وجیه‌المله دهه ۶۰ تا وجیه‌الدوله دهه ۹۰؟!

احمدی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس عکس‌هایی را منتشر کرد که بیش از پیش وی را در قبال جامعه و انقلاب مسئول معرفی کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از صبح مشرق، محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس تصاویری از خود و  حضورش در جبهه و جنگ  تحمیلی در فضای مجازی و صفحه شخصی‌اش‌ منتشر کرد.

این تصاویر زیرنویس نیز شد تا مردم از احمدی‌پور پاسدار وطن و آرمان‌های انقلاب و یکی از رزمندگان دوس داشتنی و محبوب مردمی (وجیه المله دهه ۶۰) بیشتر بدانند.

وجیه‌المله نه به خاطر شهرتش بلکه به خاطر عملش، نه بخاطر عمل خاصش به خاطر عمل عام‌اش که همراهی با سیل میلیونی رزمندگان غیور اسلام در مقاطعی از دوران دفاع مقدس بود.

احمدی‌پور همزمان با هفته دفاع مقدس عکس‌هایی را منتشر کرد که بیش از پیش وی را در قبال جامعه و انقلاب مسئول معرفی کرد چرا که او زحمات رزمندگان را از نزدیک به چشم دیده و مفتخر به لباس پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است.

مردم عکس های احمدی‌پور را دیدند و لذت بردند ولی زمانی که در انتظار واکنشی شیرین از وی بودند، عکس‌العلمی از احمدی‌پور پاسدار انقلاب دهه ۶۰ در دهه ۹۰ ندیدند! عکس العمل در مقابل سخنان توهین آمیز چند وقت اخیر پوراوزان مدیرکل سیاسی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان! (اینجا و اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید) مدیر ی که زیرمجموعه احمدی‌پور به عنوان lمعاون سیاسی استاندار گیلان است!!!

البته شاید احمدی‌پور ادعا کند  به پوراوزان در خفا تذکر داده ولی انتظار این است تذکر به سخنان علنی، علنی باشد تا کسی فکر نکند احمدی‌پور وجیه‌المله دهه ۶۰ به احمدی‌پور  وجیه‌الدوله سیاسیون اصلاح‌طلب رادیکال دهه ۹۰  تغییر چهره داده است؟!

سال ۶۱ – مریوان-از چپ نفر اول: سعادتی (استاندار اسبق گیلان)نفر سوم : احمدی پور

سال۶۰رزمند گان بسیجی لنگرود . چپ:شهید گرانقدر سید یعقوب سلیمانی – رزمنده بسیجی مرحوم گلشاهی – پدر شهیدان صیقلی – احمدی پور

شهید فدایی

با برادر عزیز و شهیدم اقا مرتضی علوی در عملیات رمضان سال ۶۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار