کد خبر : 19270
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396- 56: 16

عیادت آیت الله قربانی و سردار عبدالله پور از رزمنده دوران دفاع مقدس+ تصاویر

عیادت آیت الله قربانی و سردار عبدالله پور از رزمنده دوران دفاع مقدس+ تصاویر

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در بیمارستان آریا رشت از حاجی جوشن، رزمنده ۸ سال دفاع مقدس عیادت و به گفت‌وگو کردند.

به گزارش گیلانستان، ظهر امروز آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان با همراهی سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان از حاج حسن جوشن، رزمنده دوران دفاع مقدس در بیمارستان آریا رشت عیادت کردند.

آیت‌الله قربانی در این دیدار بابیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس از ذخایر انقلاب هستند، اظهار کرد: حضور حدود ۸ ساله رزمندگانی همچون آقای جوشن گنجینه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی و دوران طلایی دفاع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه وجود ذخایر انقلاب و دوران طلایی دفاع مقدس در کنار مسئولان مایه دلگرمی است، افزود: رزمنده دفاع مقدس آقای جوشن با حضور در جبهه‌های نبرد علیه باطل، حضور حدود ۳۰ سال در کاروان پیاده زائران امام خمینی (ره) و حضور فعالانه و مستمر در نماز جمعه مایه مباهات گیلان و انقلاب این سرزمین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه همه‌ امکانات و زیرساخت‌ها باید در راستای بهبود و سلامت جامعه فراهم باشد، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر با توکل بر خدا و با امکاناتی که در بیمارستان مستقر هست و تلاش‌هایی که کادر پزشکی دارند هرچه سریع‌تر سلامتی بیماران علی‌الخصوص آقای جوشن فراهم شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با تقدیر از جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام ازجمله بیان کرد: حاجی جوشن رزمنده‌ای پادررکاب ولایت است و تاکنون نیز با نقش صحیح خود در جامعه ولایت مردی خود را اثبات کرده است.

سردار محمد عبدالله پور خاطرنشان کرد: خدمات کادر پزشکی در جهت بهبود و سلامتی این رزمنده دفاع مقدس به نحو احسنت در حال اجرا است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این روند تسریع پیدا کند و شاهد حضور مؤثر مجدد وی درصحنه‌های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، آیت‌الله قربانی از دکتر یوسفی، رئیس بیمارستان شهرستان لاهیجان که به دلیل عارضه دیسک کمر در بیمارستان بستری است نیز عیادت کرد.

به گزارش فارس، حاج حسن جوشن از رزمندگان گیلانی دفاع مقدس است که بیش از ۷۸ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل دوران دفاع مقدس جنگید و پس‌ازآن نیز ۲۷ بار در بین زائران پیاده کاروان حضرت امام خمینی (ره) حضور و درصحنه‌های مختلف دینی مذهبی ولایتمداری و عشق خود به اسلام را اثبات کرده است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار