کد خبر : 3696
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394- 19: 8

عید ما امسال، عید شهیدان است

عید ما امسال، عید شهیدان است

رییس ستاد کنگره ۸هزار شهید استان گیلان گفت: اکنون که دوران پر هیجان انتخابات به سر آمده جا دارد مسئولین و نمایندگان مجلس استان، توجه به کنگره ملی ۸۰۰۰شهید گیلان را که بزرگ ترین رویداد سال آینده است در اولویت قرار دهند و عزم خود را جزم کنند.

به گزارش درگیلان، ابراهیم جوادی ضمن آماده باش به نیروهای کادر و بسیجی برای کار مضاعف تر در راستای کنگره ملی ۸هزار شهید گیلان اظهار کرد:دو ماه تا شروع کنگره ملی زمان مانده و از این پس باید دوستان با آمادگی کامل در کارها حضور پیدا کنند و با توجه به اهمیت قضیه، ما چیزی به نام تعطیلات عید نخواهیم داشت و عید ما امسال، عید شهیدان و در خدمت آنان است.

وی با بیان اینکه جمع آوری اسناد ۷هزار شهید گیلانی تا پایان سال باید صورت گیرد تصریح کرد: این اسناد شامل تصاویر، وصیت نامه ها و فیلم ها از شهداست.

رییس ستاد کنگره ۸هزار شهید استان گیلان فشار کاری در بخش فرهنگی کنگره را بسیار بیشتر عنوان کرد و گفت: در عرصه فرهنگی باید کارهای بزرگی صورت بگیرد. در قالب بسته های فرهنگی که ارائه می کنیم، نشریه ویژه کنگره که باید تدوین شود و در همه این ها باید طوری عمل کنیم که مخاطب را جذب کنیم. اگر چیز خاص و مهمی برای عرضه در کنگره نداشته باشیم کارمان نمادین می شود و ارزشی ندارد.

جوادی خاطرنشان کرد: بعد از این کنگره تا ۱۴سال دیگر گیلان کنگره ای نخواهد داشت اما تا سال ها نام گیلان بر زبان ها می ماند.

وی یادآور شد: اکنون که دوران پر هیجان انتخابات به سر آمده جا دارد مسئولین و نمایندگان مجلس استان، توجه به کنگره ملی ۸۰۰۰شهید گیلان را که بزرگ ترین رویداد سال آینده است در اولویت قرار دهند و عزم خود را جزم کنند و در این پروژه عظیم همیاری و همکاری کنند تا برنامه ای اجرا شود که تا مدت ها نام گیلان و قهرمانانش را بر سر زبان ها بیندازد زیرا؛ تنها جایی که کار نتیجه می دهد، کار برای شهداست. ما اگر بتوانیم راه شهدا را درست نشان بدهیم در هیچ زمینه ای مشکلی نخواهیم داشت.

رییس ستاد کنگره در پایان با تاکید بر اینکه مسیر ما مسیر شهید مدافع حرم چون شهید حامد کوچک زاده است گفت: . باید نتیجه برنامه های کنگره در حد نام و شان شهدا باشد./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار