کد خبر : 59066
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399- 20: 10

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

غرب‌گرایان داخلی اقتصاد کشور را شرطی می‌کنند

غرب‌گرایان داخلی اقتصاد کشور را شرطی می‌کنند

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه عده‌ای در کشور همه اتفاقات را به خارج از کشور گره‌زده‌اند، گفت: این افراد با سوءاستفاده از حواشی انتخابات آمریکا می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که اگر با آمریکا مذاکره و ارتباط برقرار کنیم مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری با اشاره به شرایط نامناسب فضای اقتصادی کشور اظهار کرد: متأسفانه امروز ما شاهد التهابات اقتصادی و گرانی‌ها در حوزه‌های مختلف بورس، خودرو، مسکن، احتکار و گیرکردن کالا در گمرکات هستیم و همه این مسائل اتفاقی نبوده بلکه جریاناتی وابسته به غرب در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه عده‌ای در کشور همه اتفاقات را به خارج از کشور گره‌زده‌اند، افزود: این افراد اعتقاد به غرب دارند و دست گدایی به سمت غرب دراز کرده‌اند و الآن با سوءاستفاده از حواشی انتخابات آمریکا می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که اگر با آمریکا مذاکره و ارتباط برقرار کنیم مشکلات ما حل خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه افراد وابسته به غرب به لحاظ اندیشه‌ای ریشه در جریان لیبرالیسم داشته و هم به لحاظ عملی منافعی در غرب دارند و فرزندان و خانواده‌هایشان در غرب زندگی می‌کنند، تصریح کرد: این افراد نمی‌خواهند که منافع خود را از دست بدهند بنابراین ارتباطات پشت پرده خود را حفظ می‌کنند و مجلس یازدهم امروز به این نتیجه رسیده که صحنه‌ها را باید به‌گونه‌ای مدیریت کند که اوضاع کشور بدتر نشود و مردم آسیب بیشتری نبینند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل تلاش می‌کنند که مجلس یازدهم را ناکارآمد جلوه دهند، گفت: مجلس بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و موضوعاتی را دنبال می‌کند که ایشان دستور می‌دهند و اهتمام ویژه‌ای برای مدیریت شرایط فعلی کشور دارد.

صفری با اشاره به اینکه شرایط برکناری رئیس‌جمهور و استیضاح وی در کشور وجود ندارد، بیان کرد: یک عده در کشور به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور را برکنار کنند اما اصلاً شرایط برکناری رئیس‌جمهور در کشور وجود ندارد، در ماه‌های پایانی دولت قرارگرفته‌ایم و التهاباتی در منطقه خاورمیانه و آمریکا وجود دارد که همه این‌ها به هم تنیده و گره‌خورده است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار