کد خبر : 57016
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399- 04: 19

فرماندار رشت:

غفلت از ظرفیت تعاونی ها/ موانع توسعه روستاها باید شناسایی شود

غفلت از ظرفیت تعاونی ها/ موانع توسعه روستاها باید شناسایی شود

فرماندار رشت با اشاره به اینکه از ظرفیت تعاونی ها غفلت شده است، گفت: باید موانع توسعه و پیشرفت در روستاها شناسایی شود.

به گزارش گیلانستان، علی فتح اللهی عصر سه شنبه در جلسه پیگیری طرح‌های اشتغال روستایی، گفت: برای پیشرفت توسعه در هر منطقه اقتصاد نقش اول را ایفا می‌کند.

فتح الهی با بیان اینکه توسعه هر جامعه این منوط به وجود تفکر توسعه طلبان در میان مردمان آن است، افزود: عدم استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه قطعاً سبب آسیب به مردم همان منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هنر ما این است از کوچک‌ترین اتفاق به نفع مردم استفاده کنیم، گفت: وجود روزمرگی در میان مسئولان به نفع مردم نیست باید از حداکثر توان خود برای مشکلات مردم استفاده کنیم.

فرماندار رشت به مزیت‌های شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و ادامه متأسفانه از این فرصت‌ها و پتانسیل‌ها به صورت مطلوب بهره گیری نشده است.

وی با تأکید بر اینکه باید بتوانیم برای شرکت‌های تعاونی رتبه گرفته و تأمین اعتبار کنیم، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون موفق به رتبه گیری برای تعاونی‌ها نشده و نتوانسته‌ایم از توانمندی‌های آنها استفاده کنیم.

فتح الهی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی درست از ظرفیت‌های نهایت استفاده را ببریم و گامی مؤثر در راستای توسعه روستاها برداریم، گفت: شرکت‌های تعاونی باید احیا شود.

وی با تأکید بر ضرورت آسیب شناسایی در حوزه تعاونی‌ها، تصریح کرد: دهیاران باید با ارزیابی‌های درست در راستای ارتقای ظرفیت‌های روستایی گام بردارند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار