کد خبر : 7146
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395- 21: 10

فاصله گرفتن از گرایش‌های مقدس جامعه را منفعل می‌کند

فاصله گرفتن از گرایش‌های مقدس جامعه را منفعل می‌کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فاصله گرفتن از گرایش‌های مقدس فضای جامعه را از نظر معنوی منفعل می‌کند.

به گزارش گیلانستان ، آیت‌الله رضا رمضانی در جمع مردم این شهر با تأکید بر حفظ امنیت فطری در نظام اسلامی اظهار کرد: اگر فطرت به صورت وارونه باشد یا غبارهایی به واسطه فضای مجازی روی فطرت و اخلاق قرار گیرد موجب خارج شدن جامعه از فضای فطری و جایگاه مقدس می‌شود.

وی، فاصله گرفتن از فضا و گرایش‌های مقدس را سبب منفعل شدن جامعه از نظر معنوی دانست و افزود: به امور مذکور کمتر توجه می‌شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر ترویج فرهنگ و آموزش استفاده صحیح از تکنولوژی‌های جدید، بیان کرد: دشمن با ارائه تکنولوژی‌های جدید به‌دنبال افزایش قدرت و ثروت خود است.

رمضانی در ادامه به آتش‌بس‌های ۴۸ ساعته در جنگ بین نیروهای مقاومت و تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: آتش‌بس‌ها برای تقویت گروه‌های تروریستی و فروش سلاح به آنها است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی با فروش سلاح به تروریست‌ها به‌دنبال جبران کسری یا افزایش بودجه خود هستند، تصریح کرد: اکنون جنگ در دنیا تبدیل به صنعتی برای برطرف کردن کسری بودجه یا افزایش آن شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، خواستار مشخص شدن فروشندگان سلاح به گروه‌های تروریستی و متحجر شد و اظهار کرد: داعش بویی از معنویت و اسلام نبرده است.

رمضانی، جنایت‌های اتفاق افتاده در منطقه را به دلیل مدیریت پنهان استکبار دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به‌دنبال ضربه زدن به معنویت، اخلاق و عدالت در جامعه اسلامی است.

وی، معنویت را مطالبه مردم از مسؤولان دانست و یادآور شد: معنویت و اخلاق منطق انقلاب اسلامی است و این منطق باید حفظ شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه عدالت از نکته‌های اساسی در انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق عدالت واقع شده و باید در این مسیر گام برداریم.

رمضانی، وقوع انقلاب اسلامی را برای توزیع ثروت و قدرت برپایه عدالت به منظور ایجاد رفاه نسبی مردم در جامعه عنوان کرد و افزود: مردم نباید با مشکلات مادی مواجه شوند.

وی به وجود جوانان بیکار به‌ویژه فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در جامعه اشاره کرد و گفت: زمینه اشتغال جوانان باید در جامعه فراهم شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در سطح کلان کشوری و گیلان باید اتاق فکری با حضور مسؤولان برای برطرف کردن مشکل کارخانه‌ها تشکیل شود تا شاهد مشکلات در این زمینه نباشیم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار