کد خبر : 8558
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

فتنه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند

فتنه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: زنجیره‌ای از فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم انقلاب شکوهمند اسلامی را مورد تهدید و تحریم خود قرار داده است.

به گزارش گیلانستان ، به نقل از دفتر نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری؛ آیت‌الله رضا رمضانی اظهار داشت: سی و هشتمین سال پیروزی اراده امام و امت اسلامی را در حالی آغاز می‌کنیم که زنجیره‌ای از فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، انقلاب شکوهمند اسلامی را مورد تهدید و تحریم خود قرار داده و تاکنون از اقدام به آن طرفی نبستند.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تضمینی که خون پاک شهدا به ثبوت این انقلاب داده‌اند تاریخ‌مند و مشروط خواهد بود به قدرشناسی و پاسداشت ارزش‌های به ثمر نشسته آن و خدمتگزاری خالصانه، مستمر، بی‌منت، ساده زیستی و به دور از هر نوع تجملگرایی و اشرافی‌گری مسئولان به مردم با وفا.

رمضانی افزود: بی‌شک هدایت و نظارت مدبرانه رهبرمعظم انقلاب بر همه امور نظام از هرگونه بی‌تدبیری در مسیر الهی انقلاب و ارزش‌های والای آن که مورد غفلت و انحراف قرار گیرد جلوگیری و نسبت به ادامه مسیر انقلابی آن تاکید خواهند ورزید.

وی گفت: مردم انقلابی و بصیر گیلان در راهپیمایی 22 بهمن امسال با فریادهای خود ایستادگی و مقابله با توطئه‌های اخیر استکبار و صهیونیسم و همچنین سبک سری‌های سران آن را خواستار و نسبت به بقاء و ثبوت انقلاب، پاسداری از نعمت ولایت، خون پاک شهدا و جاری و ساری بودن ارزش‌های والای به‌دست آمده، دست بیعت خود را بار دیگر به هم گره زده و مسئولان را به مطالبه‌گری حقانیت نظام اسلامی از استکبار جهانی همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار