کد خبر : 2112
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394- 04: 17

فتنه‌ گران سه دهه برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند

فتنه‌ گران سه دهه برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: دشمنان فتنه را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و ولایت طراحی کرده بودند.

به گزارش در گیلان، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه عاشورایی یوم‌الله نهم دی ماه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هدف فتنه براندازی اصل نظام بود و بسیاری از افراد هنوز به این موضوع توجه ندارند.

وی به خطای بزرگ برخی از افراد در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران کشور را در پرتگاه سقوط قرار دادند و با لطف خدای بزرگ و کمک مردم از این مرحله عبور کردیم.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه فتنه‌گران برای براندازی نظام سه دهه برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان فتنه را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و ولایت طراحی کرده بودند.

استاد حوزه و دانشگاه به موفقیت اجرای طرح کودتای مخملی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند جامعه از خطر فتنه نجات پیدا کرد و مقام معظم رهبری فرمودند؛ این خاطره باید برای همیشه زنده بماند.

وی با اشاره به اینکه مردم در برخورد با فتنه به سه گروه تقسیم می‌شوند، بیان کرد: گروه نخست رهبران فتنه بودند و اکنون حتی حاضر نیستند نام فتنه را ببرند و می‌گویند مسئله اختلاف‌های انتخاباتی بود.

میرحسینی اشکوری گروه دوم را ساکتین نامید و خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند اما برخی پس از یک سال اطلاعیه صادر کردند و به‌موقع موضع نگرفتند.

*سکوت تصمیم‌سازان کمک به جریان فتنه است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه خطر ساکتین را از فتنه‌گران کمتر نمی‌دانم، یادآور شد: سکوت تصمیم‌سازان کمک به جریان فتنه است و شریک جرم محسوب می‌شوند.

وی گروه سوم را پیشتازان حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ خواند و اظهار کرد: هفتم دی ماه سال ۸۸ مردم شهر رشت در مقابل بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان تجمع کردند و با وحدت بین آیت‌الله قربانی و مدافعان ولایت در استان به نتیجه رسیدیم.

میرحسینی اشکوری حضور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت در هشتم دی ماه سال ۸۸ را نشان‌دهنده بصیرت گیلانی‌ها دانست و بیان کرد: بین آنها که در صحنه حضور پیدا کردند و دیگران که حضور نداشتند باید تفاوت گذاشته شود.

استاد حوزه و دانشگاه، فتنه سال ۸۸ را آزمونی برای مدعیان ولایتمداری عنوان کرد و گفت: آنها که مدعی دینداری و ولایتمداری هستند باید در شرایط بحرانی این موضوع را نشان دهند.

وی با اشاره به وجود اختلاف بین جریان‌های سیاسی در کشور، تصریح کرد: دولت و منتقدان به صراحت اعلام می‌کنند طرفدار قانون، ولایت و رهبری هستند و این امور مشترک باید نشان داده شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار