کد خبر : 7434
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395- 08: 13

فتنه‌گران قصد داشتند غیرواقعیت‌ها را واقعی و واقعیت‌ها را غیر‌واقعی نشان دهند

فتنه‌گران قصد داشتند غیرواقعیت‌ها را واقعی و واقعیت‌ها را غیر‌واقعی نشان دهند

دبیر‌ جبهه اصولگرایان ولایی استان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم جریان “فتنه” را به خوبی برای اقشار مردم، برخی از نیروهای انقلابی و آیندگان تبیین کنیم، گفت: باید موضوع مهم فتنه را به‌ خوبی در میان اقشار مردم و نسل آینده تبیین کرد.

به گزارش گیلانستان حسین علی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به افرادی که در راس امور فتنه بودند، اظهار داشت: هدف افراد در راس فتنه و کشورهای خارجی نادیده گرفتن حضور پرشور و باشکوه مردم انقلابی در انتخابات بود.

دبیر‌ جبهه اصولگرایان ولایی گیلان با بیان اینکه در روزهای نخستین فتنه سال ۸۸ مقداری ابهام وجود داشت چون روشنگری کامل انجام نشده بود افزود: پس از آنکه اهانت‌های فتنه‌گران در عاشورا به اوج خود رسید مردم متوجه آن شدند که فتنه‌گران دلسوزان نظام نیستند و همراهان دشمن هستند.

علی‌نژاد با بیان اینکه مردم با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند و حتی گروهی از مردم که از شعارهای فتنه‌گران فریب خورده بودند به نیروهای انقلابی پیوستند تصریح کرد: افرادی که در راس امور فتنه بودند قصد داشتند به هر قیمتی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را زیر سئوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم به‌خوبی جریان فتنه را برای  اقشار مردم، برخی از نیروهای انقلابی و آیندگان تبیین کنیم افزود: باید موضوع مهم فتنه را به‌خوبی در میان اقشار مردم، نیروهای انقلابی و نسل آینده تبیین کرد.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه هدف اصلی فتنه‌گران گمراه کردن مردم بود خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی فتنه ۸۸ موجب عدم تکرار موضوعات اینچنینی می‌شود.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه موضوع فتنه نوعی جنگ نرم بود و باید بصیرت افزایی در این مورد انجام شود اعلام کرد: فتنه‌گران قصد داشتند غیر واقعیت‌ها را واقعی و واقعیت‌ها را غیر واقعی نشان دهند.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب گیلان با تاکید براینکه فتنه تنها موضوعی داخلی نبوده است و غرب و عرب دست به دست هم دادند تا انقلاب را سرکوب کنند تصریح کرد: به اتمام رسانیدن موضوع فتنه، مجوز تکرار فتنه است.

وی با بیان اینکه وقتی فتنه‌گران دست نیاز به سوی کشورهای غربی و عربی دراز می‌کنند تائید‌کننده آن است که فتنه موضوعی داخلی نبوده است افزود: فتنه‌گران داخلی همانند منافقان قصد داشتند به هر قیمتی به اهداف خود برسند.

دبیر‌جبهه اصولگرایان ولایی گیلان با اشاره به اینکه فتنه‌گران خارج از کشور با نظام مقدس جمهوری اسلامی عناد و دشمنی دارند گفت: فتنه‌گران خارج از کشور و داخل کشور هدفی مشترک را دنبال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که از نظر اعتقادی دچار مشکل بودند و افرادی که از ۱۲ فروردین ۵۸ پس از “آری” گفتن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌دنبال ضربه زدن بودند در موضوع انتخابات فرصت طلبی کردند.

دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ” ما هرگز نمی‌توانیم به استعمار اعتماد کنیم ” تصریح کرد: هر زمانی‌که به کشورهای غربی اعتماد کردیم ضربه خوردیم.

دبیر‌جبهه اصولگرایان ولایی گیلان با اشاره به اینکه مبحث گروگانگیری، سوریه و برجام نشان از بی‌ثباتی آمریکاست گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر زمان حسن نیت خود را به تمامی کشورها نشان داده است.

وی خودباوری، اعتقادات دینی و مذهبی، توجه خاص و عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را نخستین گام جهت تبیین اقدامات نیروهای انقلابی در خنثی سازی توطئه‌های آمریکا و غرب بر شمرد و افزود: امام خمینی (ره) فرمودند “با تکیه بر مولفه‌های دینی، مذهبی و رهبری می‌توان به اهداف خود دست پیدا کرد”./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار