کد خبر : 5893
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1395- 04: 18

فتنه‌گران گیلانی در جلسه های حزبی خود، عملکرد سپاه و بسیج را زیر سوال می برند

فتنه‌گران گیلانی در جلسه های حزبی خود، عملکرد سپاه و بسیج را زیر سوال می برند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از زیر سؤوال بردن عملکرد نیروهای انقلابی در جلسه‌های خصوصی حزبی فتنه‌گران در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که سه رخداد بزرگ در آن اتفاق افتاده است.

وی به تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: شهادت جمعی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از دیگر حوادث در ۱۳ آبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سه واقعه مذکور در تاریخ‌های متعدد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ۱۳ آبان طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

*مبارزه با استکبار ویژگی انسان‌های صاحب کرامت است

اشجری، مبارزه با استکبار را از ویژگی انسان‌های با عزت و صاحب کرامت خواند و بیان کرد: تاریخ انبیای الهی و تمام آزادمردان جهان نشان می‌دهد فرستادگان الهی همواره در برابر زورگویان ایستادند و مقاومت کردند.

وی، مبارزه با استکبار را از ارکان حق‌طلبی و کرامت‌جویی انسان‌های آزاده جهان برشمرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی خوی استکبار زیاده‌خواهی، غارتگری، فساد و استقلال‌طلبی است و این امر بهترین ملاک برای شناخت مستکبران در تمام عصرها محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه محور خوی استکباری امروز آمریکای جهان‌خوار است، خاطرنشان کرد: استکبار همواره کرامت انسان‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد و اموال مردم مظلوم جهان را به غارت می‌برد.

اشجری به ریختن خون‌های مردم مظلوم توسط استکبار اشاره کرد و یادآور شد: بزرگ‌ترین نماد استکبار و شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آمریکا را محور و مصداق بارز استکبار معرفی کردند، اظهار کرد: ۱۳ آبان فرصت خوبی برای اعلام پویایی، نشاط و آمادگی ملت بیدار ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۳ آبان را روز نمایش بزرگ عزت‌خواهی و مردم دلاور ایران در برابر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای پلید عنوان کرد و افزود: امروز احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهادی که در تمام عالم علیه مستکبران و زورگویان مقاومت می‌کنند از محبوبیت عمومی برخوردار هستند.

اشجری با اشاره به اینکه پاسداران و بسیجیان کشور با کمک‌های مستشاری در سوریه نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کردند، بیان کرد: امر مذکور با الهام گرفتن از آیه‌های قرآنی است.

وی به مبارزه همیشگی مردم ایران اسلامی با آمریکا اشاره کرد و گفت: تا آمریکا وجود دارد مبارزه هست و مشت‌های گره کرده دانش‌آموزان و دانشجویان کاخ‌های استکبار جهانی را به لرزه در می‌آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: ۱۳ آبان بیعتی دوباره با آرمان مقدس شهیدان والامقام است.

*سپاه کانون اصلی مبارزه با استکبار

اشجری با بیان اینکه برخی از افراد به نیروهای انقلابی هجمه می‌کنند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کانون اصلی مبارزه با استکبار است.

وی از زیر سؤوال بردن عملکرد نیروهای انقلابی در جلسه‌های خصوصی حزبی فتنه‌گران در این استان خبر داد و یادآور شد: افراد مذکور از عظمت و اقتدار سپاه با خبر هستند و می‌فهمند تا زمانی که سپاه و بسیج در میدان حاضر است به اهداف شوم خود هرگز نمی‌رسند و ناکام می‌مانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فریاد مرگ بر آمریکا امسال رساتر از سال‌های گذشته به گوش جهانیان می‌رسد، اظهار کرد: در روز ۱۳ آبان مردم گیلان با فریاد مرگ بر آمریکا اثبات می‌کنند هیچ تهدید و نظریه‌پردازی مادی و غیر الهی آنها را در مسیر عزت قرآنی و تفکر عاشورایی باز نمی‌دارد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار