کد خبر : 7460
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

فتنه سال ۸۸ از حوادث عبرت‌آموز تاریخ ما محسوب می‌شود

فتنه سال ۸۸ از حوادث عبرت‌آموز تاریخ ما محسوب می‌شود

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه فتنه ۸۸ فقط توهین به انقلاب و اسلام نبود بلکه توهین به انسانیت بود گفت: فتنه سال ۸۸ جزو حوادث عبرت‌آموز تاریخ ما است.

به گزارش گیلانستان ، حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شفت اظهار داشت: حوادث تاریخی محلی برای عبرت‌آموزی همه انسانهاست و فتنه سال 88 جزو حوادث عبرت‌آموز تاریخ ما است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه انسان‌های مومن باید اهل عبرت باشند گفت: مباحث فتنه در امت اسلامی بسیار وجود دارد و وظیفه ما به عنوان یک انسان مومن عبرت گرفتن از این حوادث است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه برخی از جوانان ما از فتنه سال 88  اطلاعات کافی ندارند خاطرنشان کرد: هنوز هم مصلحت نیست همه زوایای این حادثه برای جامعه بیان شود زیرا بیان این حوادث مستلزم زمان است.

امام جمعه موقت رشت، انسانیت و دینداری را دو مرحله برای امتحان انسان‌ها دانست و گفت: کسی که انسانیت را نفهمد دین را هم نخواهد فهمید و کسانی که در دنیای انسانیت رفوزه شوند مسبب فتنه هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان با تاکید بر اینکه فتنه در معنای اصلی به معنای امتحان است افزود: فتنه در انسانیت و دینداری بروز می‌کند و انسانیت و دینداری ما نباید راکد بماند.

پوررضا با بیان اینکه فتنه 88 فقط توهین به انقلاب و دین نبود گفت: فتنه 88 توهین به انسانیت بود و دشمنان نظام متوجه شده‌اند که ملت ایران حق هیچگونه دخالت در امور داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به آنها نخواهد داد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به حصر خانگی سران فتنه اعلام کرد: حصر خانگی این آقایان قانونی است و به دلیل بیانیه‌های صادر شده از سوی آنها در راستای براندازی نظام یکسال بعد از انتخابات صورت پذیرفت./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار