کد خبر : 8403
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395- 33: 10

فتنه گران ضربه بزرگی به منافع کشور وارد کردند/ این جماعت چه پاسخی به مادران و پدران شهدا دارند؟

فتنه گران ضربه بزرگی به منافع کشور وارد کردند/ این جماعت چه پاسخی به مادران و پدران شهدا دارند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در یادواره ۶۰ شهید دهستان رودپیش گفت: فتنه گران در سال ۸۸ ضربه بزرگی به منافع کشور وارد کردند این جماعت چه پاسخی به مادران و پدران شهدا دارند؟

به گزارش گیلانستان، مراسم گرامیداشت ۶۰ شهید گرانقدر و والامقام دهستان رودپیش با سخنرانی حجه الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مسجد شهدای رودپیش برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان هدف از آفرینش انسان را قرار دادن آن در مسیر کمال عنوان کرد و افزود: نقشه و مسیر رسیدن به آن در قرآن ترسیم شده است.

حجت الاسلام تسخیری با بر شمردن خاطرات از راز و نیاز حضرت امام خمینی (ره) تربیت نفس و ریاضت کشیدن ایشان به مقام امامت بر خود سپس به مقام امامت بر امت رسیدند.

وی ادامه داد: شجاعت امام خمینی (ره) بواسطه ایمان قوی و خداترسی ایشان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شجاعت رزمندگانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده بودند و با حضور در جبهه به مقام شهادت می رسیدند از ایمان قوی آنها حکایت دارد.

وی افزود: فرماندهان دفاع مقدس با ایمان به خدا و توسل و عشق اهل بیت (ع) موجب آن شد که به مقام شهادت نائل شوند.
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به تشییع پیکر شهدای زین الدین در قم که کل بازار قم تعطیل شد گفت:  در مراسم تشیع شهدای زین الدین مادر این شهدا گفت اگر به اندازه رگ های بدنم فرزند داشتم همه را تقدیم این انقلاب و اسلام می کردم.

وی یادی از مادر شهدای یک خانواده اصفهانی کرد و گفت: این مادر شهید ۴ فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده بود و خطاب به امام خمینی (ره) گفت فرزندانم را دادم تا لحظه ای ناراحتی شما را نبینم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ ضربه بزرگی به منافع کشور وارد کردند این جماعت چه پاسخی به مادران و پدران شهدا دارند؟

حجه الاسلام تسخیری در پایان گفت: شهدا راه را به ما نشان دادند و همه آنها در وصیت نامه هایشان از ما خواستند پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 انتهای پیام/بهجت نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار