کد خبر : 2596
تاریخ انتشار : جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

فتنه گران هدفی جز براندازی نظام نداشتند/استکبار علی رغم لبخندهایی که می زند هر روز فشار را بیشتر می کند

فتنه گران هدفی جز براندازی نظام نداشتند/استکبار علی رغم لبخندهایی که می زند هر روز فشار را بیشتر می کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم با خلق حماسه ۹ دی انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند گفت:فتنه گران در حدود هشت ماه کشور را دچار آسیب جدی کردند.

به گزارش درگیلان، حسن کربلایی با اشاره اینکه در یوم الله هشت دی مردم گیلان این افتخار را به نام خود رقم زدند که یک روز زودتر از سایر استان ها وارد میدان عمل شدند اظهار کرد: در این روز مردم بر علیه استکبار جهانی که پشتیبانی مستقیم از جریان فتنه می کردند اعلام انزجار کردند.

وی با بیان اینکه مردم در یوم الله ۸ و ۹ دی اعلام آمادگی برای پاسداشت از ارزش های نظام کردند گفت: در روز عاشورای سال ۸۸ جمعی از اراذل  و اوباش با آتش زدن برخی از ساختماها و سر دادن شادی و شعارهای هنجا شکن در تهران نظم جامعه را برهم زدند  فردای این روز همزمان با هفتم دی عده ای از امت حزب الله با دعوت بنده برای هماهنگی با نماینده ولی فقیه حاضر شدیم و صحبت هایی که در این دیدار انجام شد مقدمه ای برای روی دادن هشت دی در گیلان شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تاکید بر این که  حضور مردم هشداری بود برای کسانی که به دنبال شکست ایران اسلامی بودند افزود: در سال ۸۸ کسانی که در انتخابات شکست خوردند به جای اینکه اعتراضات خود را از راه قانونی دنبال کنند دست به اقداماتی دست زدند و رای دهندگان را به حضور در خیابان ها دعوت کردند و حدود هشت ماه کشور دچار آسیب جدی کردند.

کربلایی مهم ترین آسیب فتنه ۸۸ را طمع بیگانگان در ارتباط به ایران  عنوان کرد و افزود: استکبار خیال می کرد این خیابان آمدن ها باعث سرنگونی نظام می شود و تصور آن ها این بود با تحرکاتی که داشتند نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط می شود.

وی تاکید کرد: البته دشمنان این مرز و بوم به این فکر نبودند که بعد از به ثمر رساندن اهداف شوم خود کشور را در اختیار فتنه گران  و یا کسانی که در انتخابات شکست خوردن قرار دهند آنها به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بودند .

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به روندی که در انقلاب های مخملی رخ می دهد گفت: هدف آنها کودتا و قرار دادن عده ای بر حاکمیت مردم به این خیال که بساط جمهوری اسلامی برای همیشه برچیده می شود  بود البته برنامه های سنجیده و درستی طراحی کرده بودند ولی چون ملت ایران را نشناخته بودند و از اسلام در ک درستی نداشتند و شیعه را درست نمی شناختند فکر کردند ایران هم همان مسیری را طی می کند که هر کشوری در طی انقلاب مخملی می رود

وی بیان اینکه  فتنه ۸۸ را گروهی از مجموعه منافقین و سلطنت طلبان که رئیس مجموعه انها پسرشاه خائن بود تشکیل می دادند افزود: در بین آنها گروهک های تروریستی و رژیم صهیونیستی و آمریکا و شبکه BBC و رادیو فردا و سایر شبکه ها نیز به میدان آمدند و به جریان فتنه برای رسیدن به اهدافشان کمک می کردند.

کربلایی خاطرنشان کرد: مردم ایران با صبر و حوصله منتظر بودند تا مقام معظم رهبری مطلبی را بیان کنند و بعد از مدتی که جریان فتنه برای مردم روشن شد و روشنگری هایی که انجام گرفت غبار های فتنه کنار رفت صبرشان تمام شد و در هشت و ۹دی طلبکارانه برعلیه  استکبار جهانی و فتنه گران و کسانی که متوجه نبودند آب بر آسیاب دشمن ریختند انزجار خود را اعلام کردند و این شد که حماسه یوم الله ۸و ۹دی شکل گرفت.

حسن کربلایی  با اشاره به اینکه ساز و کار دشمن برای  تصاحب  مراکز  قدرت در هر کشور ی به فراخور زمان متفاوت است اظهار کرد: امروز استکبار جهانی احساس کرده است که باید تحریم هایی به کار گرفته علیه ملت ایران را گسترش دهد و مضاعف کند این علی رغم مذاکراتی که در حال جریان است .

وی با تاکید بر اینکه تصمیم جدی استکبار این است که مردم را تحت فشار قرار دهد گفت: استکبار جهانی از گذشت زمان به نفع خود استفاده میکند تا ببیند تحریم ها چه زمانی اثر خود را بر ملت ایران می گذارد

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: بیگانگان در این دو سالی که مذاکرات شدیدتر شد و برجام شکل گرفت و لبخندهایی که زده می شود به دنبال این هستند که فشارها را زیاد کنند و جدترین این فشارها این است که اگر کسی در پنج سال گذشته با ایران هر نوع ارتباط و رفت و امدی داشته است از کشورهای اروپایی که قبلا خیلی راحت انجام می شده است حق ورود به آمریکا را ندارد این به این معنا است که ایرانیان و کشورهای اروپایی وشرکت هایی که با همه دنیا ارتباط دارند مشکلات و معضلاتی برای انها رخ می دهد.

کربلایی تاکید کرد: یکی از راه های نفوذ فشار است تا مردم تسلیم شوند و بگویند چه می خواهید ،گاهی نفوذ نظامی است به این ترتیب که از ساخت و سازها ی نظامی ما اطلاعات کسب کنند و یا اینکه فشار از تغییر نیروهایی که تحمیل می کنند انجام می شود به طور مثال افرادی تحت عنوان کارشناس فرهنگی و شرکت های وارد سیستم نظام کنند تا اطلاعاتی کسب کنند .

وی با بیان اینکه برداشت متولیان امور این است اگر مقداری کوتاه بیاییم اوضاع اقتصادی کشور بهتر می شود افزود: ما ما شاهد هستیم که این اتفاق نمی افتد و استکبار علی رغم خنده هایی که می کند هر روز فشار و تهدید را بیشتر می کند و هیچ راهی جز اقتصاد مقاوتی در کشور نداریم باید از درون خود را خودکفا کنیم و نیازی نداشته باشیم که برای رفع آنها به ما فشار بیاوردند./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار