کد خبر : 8654
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395- 47: 9

فتنه گران یک کلمه نگفتند اشتباه کردیم/ آن نماینده مجلس پنبه را از گوش خود بیرون بکشد/ انقلابیون کوتاه نخواهند آمد

فتنه گران یک کلمه نگفتند اشتباه کردیم/ آن نماینده مجلس پنبه را از گوش خود بیرون بکشد/ انقلابیون کوتاه نخواهند آمد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تا زمانی که شماها در این مملکت فتنه برپا کنید، ما هم بحث فتنه را پیش می کشیم و بدانید که انقلابیون کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی در مراسم هفتمین روز وفات مادر مکرمه حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان که با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه رشت برگزار شد، با اشاره به فلسفه مرگ و تحقق آن برای همه آدمیان اظهار کرد: در دنیا باید کاری کنیم که بعد از مرگمان و در آخرت شرمنده پیغمبر اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع)، شهدا، امام راحل و خادمان اسلام نباشیم.

این خطیب برجسته گیلانی با بیان اینکه پدر مرحومه زهرا یزدی از فقها و علمای گرانقدر جهان تشیع بود، خاطرنشان کرد: حاج حسن کربلایی تربیت شده مادری است که این مادر فرزند فقیهی بزرگ و عالمی وارسته همچون آیت الله فکور یزدی بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله فکور یزدی در زمان حیاتشان پیش بینی کرده بودند که روزی سید محمد خاتمی مسئولیتی در کشور خواهد گرفت و به اسلام و جامعه دینی ضربه بزرگی می زند، گفت: همه ما این دوران بودیم و دیدیم که این آقا چطور به دین و اسلام ضربه زد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸ به این نتیجه رسیدند که حریف این نظام الهی نمی توانند بشوند، ابراز نمود: این افراد بهترین راه برای ریشه کن کردن حکومت اسلامی را نفوذ در لایه های نظام می دانند.

حجت الاسلام مدنی خاطرنشان کرد: فتنه گران با کمال پر رویی برای انتخابات آینده می خواهند وارد صحنه شوند و ما باید اینجا بیدار و کاملا هوشیار باشیم.

این خطیب برجسته گیلانی با اشاره به اظهارات سخیف یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ” فتنه تا کی؟”، افزود: آنهایی که گفتند “داستان فتنه کی می خواهد تمام شود”، این پنبه را از گوش خود بیرون بیاورند و بدانند که مسئله فتنه تمام شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه کلام این افراد فتنه و بر خلاف مواضع مقام معظم رهبری است، اذعان داشت: تا زمانی که شماها در این مملکت فتنه برپا کنید، ما هم بحث فتنه را پیش می کشیم و بدانید که انقلابیون کوتاه نخواهند آمد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برجام خطاب به برخی مسئولان تصریح کرد: بر جنازه برجام اینقدر فاتحه نخوانید؛ برجام برای این ملت جز وقت گیریِ سه سال و نیم، چیزی نداشت.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به مسئله “آشتی ملی” که اخیرا در محافل سیاسی مطرح می شود، گفت: این ملتی که اینطور خروشان در ۲۲ بهمن به میدان آمدند، با یکدیگر قهر نیستند که شما مسئله آشتی ملی را مطرح می کنید، بلکه آنهایی که خودشان را از ملت جدا کردند با مردم قهرند. قوه قضائیه نباید در این قضایا کوتاه بیاید، فتنه گران بارها به این ملت، مسجد، قرآن و حتی امام حسین(ع) توهین کردند اما یک کلمه نگفتند اشتباه کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار