کد خبر : 7029
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395- 05: 16

فتنه گر استانی حق مقابله با خباثت های آمریکا را از دانشجویان گرفت/ استاندار گیلان جوابگو باشد

فتنه گر استانی حق مقابله با خباثت های آمریکا را از دانشجویان گرفت/ استاندار گیلان جوابگو باشد

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: نماینده مدافع ارزشها! که گلوی خود را در مبارزه با آقایان دکتر رفیعی و آن شخصیت علمی عضو خبرگان یعنی آقای پروایی پاره کرد، آیا الان لازم نیست یک فریادی هم اینجا بزند؟!

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گيلانستان، با اشاره به اقدام مسؤلان جهاد دانشگاهی در جمع آوری پرچم آمریکا از زیر پای دانشجويان اظهار کرد: در شرایط فعلی که نمایندگان آمریکا تحریم های غیرقانونی و مستبدانه ده ساله دیگری را علیه کشور ما تصویب کردند، اقدام چنین حرکتی نشانگر بی سیاستی و بی کفایتی مسؤلان جهاد دانشگاهی دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه استاندار گیلان باید در خصوص این موضوع جوابگو باشد که چگونه در زمان حاکمیتشان چنین اتفاقی در استان رقم خورده است تصریح کرد: مسؤلان جهاد دانشگاهی باید مورد بازخواست قرار گیرند که چطور میشود در روزی که سه تن از دانشجویان این کشور بخاطر و بوسیله آمریکایی ها به شهادت رسیده اند پرچم این کشور را جمع آوری می کنند.

کربلایی ضمن محکوم نمودن این حرکت مسؤلان جهاد دانشگاهی یاد آور شد: این حرکت مسؤلان جهاد دانشگاهی مقابله با حرکت مردم در ۸ و ۹ دی است.

این فعال سیاسی استان با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از شعار مرگ بر آمریکاست خاطرنشان کرد: مسؤلان جهاد دانشگاهی باید پاسخگو باشند که چطور در روز دانشجو اجازه نمی دهند تا دانشجویان در فضای سالم دانشگاه به فعالیت های خود در زمینه استکبارستیزی بپردازند.

وی با اشاره به فلسفه اسم جهاد دانشگاهی ابراز نمود: جهاد دانشگاهی از ابتدا تاسیس شد تا با ابتکارات و فعالیتهای فتی و علمی، عملا با آمریکا مبارزه کند.

کربلایی همچنین خطاب به مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان خاطرنشان کرد: آقای مدیر، منتظر چه هستید؟ جایزه ای، چیزی، لازم دارید؟! دنبال مدال افتخار میگردید؟ دیگر بهتر از این نمیشود برای آمریکا خوش خدمتی و خوش رقصی کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان ادامه داد: نماینده مدافع ارزشها! که گلوی خود را در مبارزه با آقایان دکتر رفیعی و آن شخصیت علمی عضو خبرگان یعنی آقای پروایی پاره کرد، آیا الان لازم نیست یک فریادی هم اینجا بزند؟!

وی با تاکید بر اینکه مدیران جهاد دانشگاهی به زودی پاسخی مناسب از امت حزب الله دریافت خواهند کرد، گفت: از روحانی رئیس جمهور سوال میکنیم، دقیقا زمانی که در مجلس فریاد زدید که اقدام آمریکا نقض برجام بوده، یکی از مدیران فتنه گر استانی شما حق مقابله با خباثت های آمریکا را از دانشجویان مظلوم دانشگاه گرفت، اگر وقت کردید یک تشری هم به این مدیر فتنه گر بزنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار