کد خبر : 80783
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401- 49: 20

باهدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ اقامه‌نماز؛

فراخوان ساخت نماهنگ «گُل‌واژه‌های نور» منتشر‌شد

فراخوان ساخت نماهنگ «گُل‌واژه‌های نور» منتشر‌شد

فراخوان تهیه و ساخت نماهنگ«گُل‌واژه‌های نور»، با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان انتشاریافت.

به‌گزارش گیلانستان، این فراخون به‌منظورترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ نماز و ساخت‌کلیپ‌‌های هنر‌مندانه با محوریت این فریضه الهی منتشر‌شد.
برهمین اساس نیز «شیوه‌های دعوت به نماز»، «سخن بزرگان در ارتباط با نماز»، «آثار و برکت‌های برپایی نماز» و «معرفی‌کتاب‌های کودک و نوجوان درباره ‌نماز،» موضوع‌های محوری فراخوان تهیه و ساخت نماهنگ‌های نمازی «گلواژه‌های نور» به شمار‌می‌رود.
این درحالی‌است که گروه‌های سنی نونهال(۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه(۱۲تا ۱۴سال)، نوجوان(۱۵ تا ۱۷ سال) و بزرگسال(۱۸ سال به بالا) مخاطبان این فراخوان محسوب‌می‌شوند.
براساس این فراخوان، علاقه‌مندان به تهیه و ساخت نماهنگ‌های با محوریت نماز می‌توانند آثار حداقل ۳ و حداکثر ۵ دقیقه‌ای را تا ۱۰ مهر‌ ۱۴۰۱ به نشانی الکترونیکی: Honari.gilan@kpf.ir یا به آدرس: رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، کدپستی: ۴۱۴۵۹۱۴۱۴۷، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌کنند.
یادآور‌می‌شود، استفاده از تصاویر یا بخشی از آثار دیگران، نیازمند موافقت صاحبان اثر اعلام‌شده و تکمیل فرم مشخصات فردی نیز از شرایط پذیرش و داوری آثار محسوب‌می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار