کد خبر : 57621
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1399- 23: 12

با هدف نمایش مجاهدت مدافعان سلامت؛

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد

فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتشار فراخوان طراحی تمبر با محوریت «سپید بالان» با تأکید بر بهداشت فردی و اجتماعی و نمایش مجاهدت مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فراخوان تأکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و نگاه ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایش هر چه بهتر فداکاری و ازخودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور است.

وی افزود: «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که همزمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی ۷ تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا، منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه این فراخوان با همکاری اداره کل پست گیلان انجام می‌شود، گفت: داشتن کیفیت تصویر حداقل ۳۰۰ dpi و برخوردار از مفاهیم بصری و قابلیت اندازه‌گذاری ۵ در ۵ سانتیمتر، از شرایط شرکت در مسابقه است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان باید با تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی یک نسخه از تصویر در قالب jpeg و psd را ارسال کنند، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را شماره‌گذاری و تا ۳۰ آذرماه امسال به ایمیل روابط عمومی کانون گیلان به آدرس gil.kaniinparvaresh@yahoo.com یا در قالب لوح‌فشرده به‌نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال کنند.

ضیایی ادامه داد: آثار ارسالی دی ماه امسال داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار