کد خبر : 55871
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399- 13: 17

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان:

فردا نماز جمعه رشت اقامه می‌شود

فردا نماز جمعه رشت اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با تأکید بر اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه، صورت می‌گیرد گفت: با توجه به شرایط موجود و با تصمیم کمیته استانی و نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، فردا نماز جمعه رشت به امامت حضرت آیت‌الله فلاحتی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام ولی عادلی امروز، با تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید رهبر معظم انقلاب بر تبعیت از ستاد ملی مقابله با کرونا، عزاداران پرچم عزای سیدالشهدا (ع) را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بلند نگاه داشته‌اند.

وی با اشاره به دغدغه مردم برای حضور در نماز جمعه این هفته رشت، افزود: با توجه به شرایط موجود و با تصمیم کمیته استانی و نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، فردا نماز جمعه رشت به امامت حضرت آیت‌الله فلاحتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه بیان کرد: علاوه بر شهر رشت نماز جمعه، در تمامی شهرهای استان با رعایت فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عادلی با بیان اینکه حفظ سلامتی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دغدغه نمازگزاران بوده و نمازهای جمعه هفته‌های گذشته، مؤید این موضوع است، گفت: نمازگزاران همواره  همراه با ماسک و بافاصله مشخص‌شده که مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا بوده  در صفوف نماز جمعه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار