کد خبر : 36609
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398- 02: 17

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد گیلان چشم انتظار حمایت های نیکوکاران

فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد گیلان چشم انتظار حمایت های نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد گیلان به جذب حامی در طول ماه مبارک رمضان برای ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و گفت: هشت هزار یتیم و فرزند محسنین چشم‌انتظار حمایت مادی و معنوی نیکوکاران هستند.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی گفت: یکی از راه‌های قرب الهی و جلای روح و طهارت قلب در این ماه توجه به نیازمندان و ایتام و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها است.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای همدلی با فقرا دانست و افزود: کمیته امداد هرساله در ماه میهمانی خدا اقدام به پربایی سفره‌های افطاری برای نیازمندان می‌کند که بخشی و یا تمام هزینه‌های آن توسط خیران تأمین می‌شود که این طرح علاوه بر ماه رمضان در طول سال هم برای محرومان در قالب توزیع غذای گرم و تهیه سبد کالا اجرا می‌شود.

اهرابی با تأکید بر اینکه نیکوکاران و مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام نیازمندان به برپایی تعداد بیشتری از سفره‌های اطعام فقرا کمک کنند، خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند از ده هزار تومان تا هر میزان که در توانمندی آن‌ها است برای اطعام فقرا کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به جذب حامی در طول ماه مبارک رمضان برای ایتام و فرزندان محسنین اشاره کرد و گفت: هشت هزار یتیم و فرزند محسنین چشم‌انتظار حمایت مادی و معنوی نیکوکاران هستند و کمیته امداد آمادگی دارد تا درصورت تمایل خیران، برنامه‌هایی ازجمله دیدار ایتام با نیکوکاران و افطار با یتیمان را اجرا کند.

وی همچنین جذب و توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: ارزش هریک از سبدهای غذایی ۲۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود با کمک نیکوکاران تهیه و توزیع شود.

اهرابی با اشاره به طرح مفتاح الجنه در طول ماه مبارک رمضان افزود: این طرح با مشارکت خیران و مسئولان باهدف سرکشی از خانوارهایی که دارای مشکلات ویژه هستند و حل بخشی از مشکلات آن‌ها اجرا می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد دبیرخانه شورای زکات است بنابراین مردم نیکوکار استان می‌توانند همچون سال‌های گذشته زکات فطریه خود را به دفاتر کمیته‌های امداد سراسر استان برای کمک به نیازمندان اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه آن دسته از نیکوکارانی که می‌خواهند کمک‌های غیر نقدی خود را برای اطعام نیازمندان اهداء کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و نسبت به اهداء کمک خود اقدام کنند تصریح کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد* ۸۸۷۷*۰۱۳# ، شماره کارت۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ هم آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

گفتنی است؛ کمک‌های مردمی در اسرع وقت و برای اطعام نیازمندان استان در قالب برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و تهیه سبدهای غذایی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار