کد خبر : 47516
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398- 25: 12

با حمایت از دکتر دل‌آور؛

فرزند اولين روحانی شهيد ترور گیلان هم وارد موضعگيری انتخاباتی شد

فرزند اولين روحانی شهيد ترور گیلان هم وارد موضعگيری انتخاباتی شد

با توجه به شناختي كه از سلامت نفس و شجاعت و روحيه جهادي جناب آقاي دكتر مجيد دل آور دارم ، انشالله در دوم اسفند ماه به ايشان راي خواهم داد.

به گزارش گیلانستان، دکتر اسماعیل رضایی فوق تخصص قلب و عروق، استاديار دانشگاه و فرزند اولین روحانی شهيد ترور گیلان با انتشار یادداشتی، حمایت خود از دکتر مجید دل آور کاندیدای جوان انتخابات رشت را اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحيم
بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي، ملت شريف ايران از سوء مديريت ها و بي عدالتي ها در حوزه هاي مختلف به سطوح آمده اند كه اين امر در شأن ملت ايران و در راستاي اهداف شهيدان گرانقدر و پيش قراولان انقلاب نيست . افراد و مسووليني در جهت نيل به مطامع فردي و دنيوي خود از سفره انقلاب و به نام اسلام، عملا بر اسلام و انقلاب مي تازند و عملكرد سخيفشان موجبات بدبيني آحادي از ملت به نظام و انقلاب را فراهم آورده است.
اينجانب به عنوان عضوي از جامعه پزشكي كه در جهت دفاع از قانونمداري و منافع بيماران و محرومان تاوان بزرگي را پرداخته ام سپردن مناصب مديريتي به دست انسانهاي صالح، شجاع و انقلابي و عاري از مناسبات و زد و بندهاي باندي و جناحي را يكي از ضرورت هاي مهم برهه حساس كنوني براي تغيير وضع نامطلوب اداري جاري مي دانم.
فلذا با توجه به شناختي كه از سلامت نفس و شجاعت و روحيه جهادي جناب آقاي دكتر مجيد دل آور دارم ، انشالله در دوم اسفند ماه به ايشان راي خواهم داد.

دكتر محمد اسمعيل رضايي
فوق تخصص قلب و عروق و استاديار دانشگاه
فرزند روحاني شهيد ترور

٩٨/١١/٢٨

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار